TMS 03 | N e w s

7.9K 661 61
                                    

Tekan bintang comel tu dulu tau sebelum baca

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tekan bintang comel tu dulu tau sebelum baca .maceh !❣️

*****

Hayfa's POV

AKU cuba mengejar langkah budak dua ekor itu namun setiap kali aku cuba menyaingi, pasti aku akan terkebelakang lagi dan lagi .

Peh, laju gila budak dua ekor tu lari .

Tadi ajak jalan-jalan, tapi aku rasa ini bukan jalan...ini namanya nak bagi aku mampus .

Bila difikirkan balik,lama gila aku tak lari atau bersenam .Habis segala lemak air, lemak tepu terbakar secara mengejut .Haha .

Belakang rumah aku ada sawah padi, masa kecik-kecik dulu selalu lah joging dengan arwah ayah dan abang Hakim pagi-pagi .

Ah, rindunya dekat ayah .

"Ahahahah ! You're so slow ,sister ! Jerit Qays dari jauh dengan tawan halusya menyentakkan aku dari dunia aku sendiri .

Aku membuat muka seposen .
"Kejap lah ! Jangan lah laju sangat,Qays ! Penat ni"

Qowiy pula ketawa jahat dekat aku .Kuaja betul! Sedap budak dua ekor ni kenakan aku.

Siap korang !

Aku meneruskan larian bagi mendapatkan mereka dengan segera .Ah sikit lagi !

Dengan gaya ala-ala Usain Bolt aku mengejar mereka .

"Cepat adik ! Lari !"Laju sahaja Qays dan Qowiy meninggalkan aku yang serupa macam nak mampus ni .

"Kalau akak dapat korang, siap akak kerjakan ! Akak rendam korang dalam lumpur ! Tunggu je lah !"Jerit aku dari jauh .

Dan akhirnya, sampai ke sudah aku tak dapat tangkap diorang .Sudahnya, diorang yang heret aku balik rumah .

Bertuah punya budak dua ekor tu ! Geram betul aku.

END HAYFA'S POV

*****

"Kitorang dah balik !"Dengan wajah yang ceria, senyuman di bibir yang tidak lekang sedari tadi, dan langkah yang girang terlompat-lompat macam katak pisang, Qays dan Qowiy masuk ke dalam rumah .

Manakala Hayfa ada dekat luar rumah sedang membasuh diri yang telah dinodai oleh lumpur .

How ?

T U A N  M U D A  S A Y A  [ HIATUS ]Where stories live. Discover now