TMS 07 | S e k o l a h B a r u

6.7K 458 74
                                    

Silalah vote dulu kalau sudi♥️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Silalah vote dulu kalau sudi♥️

****

Akhirnya mereka terdampar kepenatan di ruang tamu tingkat dua bersama nafas tercungap-cungap .

Yang lelaki-lelaki itu sudah terbaring di bawah lantai ,manakala Hayfa duduk di atas sofa .Qowiy dan Qays dah masuk bilik masing-masing sebab dah lewat malam, bonda marah katanya .Yang dah besar-besar ni, berleter 24 jam pun tak jalan .

"Aaa, penat lah .Wei, serius lemak aku dah terbakar .Bukan setakat terbakar je, hangit terus ."Ujar Syed Qayyum sambil menepuk perutnya yang dilapisi dengan baju.

Syed Qarizh ketawa sambil menampar bahu Syed Qayyum .Hayfa tahan tawa .

Syed Qhalish pula yang berbaring di sebelah Qowiy,menutup mata sebelum berkata .

"Tasha, ambilkan air untuk kitorang ."Arah Syed Qhalish .

Tasha mengangguk sebelum berlalu pergi .

Syed Qayyum tiba-tiba memusingkan badan dari pembaringan dan meniarap menghadap Hayfa seolah-olah teringat sesuatu .

"Eh Hayfa sekolah sekali dengan Qhal lah kan nanti ?"Tanya Syed Qayyum .

Terangkat kening Hayfa mendengar itu .
"Ye lah kut .Abang Han pulak ? Kerja dah eh ?"

Syed Qayyum menahan senyum dengar Hayfa panggil dirinya abang .Alamak, ulat bulu is coming .

Syed Qarizh mencelah .
"Hayfa, awak jangan panggil dia abang .Nanti dia tak boleh tidur malam .Nak tahu ? dia ni sugar daddy sebenarnya .Hahaha !"

Hayfa menekup mulutnya seolah-olah percaya .
"Seriously ?"

Syed Qayyum menyiku kepala adiknya, Syed Qarizh .

"Otak lu sugar daddy .Hayfa, jantan ni nak cakap yang Abang Han ni jejaka idaman wanita .Tengoklah diriku yang hensem ni, siapa je tak tergoda ? Hayfa pun mesti tergoda en? Ha gitew ."

Hayfa sudah menggulingkan anak matanya ke atas .

"Me ? Hayfa tak tergoda .Jangan masukkan dalam list .Along, you're not my taste."Hayfa sengaja tukar panggilan .

Syed Qayyum mencebik .
"Taknak lah Along .Nampak macam abang , dia macam ni au... Hayfa kena panggil Abang dengan Abang Han supaya-"

"Supaya kau boleh menggaru ?"Celah Syed Qarizh lagi .Oh ya, dia maksudkan menggatal actually .

"Bodohlah menggaru !"Terus kepala Syed Qarizh diketuk lagi .HAAHAHA, asyik kena je dia ni.Sian tul .

T U A N  M U D A  S A Y A  [ HIATUS ]Where stories live. Discover now