11.Bölüm

62 2 0
                                    



Serkan'ın ölmüş olmasına inanamıyordum.Arabanın bagajında öylece yatıyordu.

Serkan'ın anne ve babası ağlarken yanağımda hissettiğim yaş ile ağladığımı farkına vardım.

Çağrı dayanamayarak bana sarıldığında hiçbir şey yapmadan ağlamaya devam ettim.

"Hepsi benim yüzümden.Hepsi benim yüzümden.Allah kahretsin hepsi benim yüzümden."

"Serenay sakin ol iyi misin?"

"Hepsi benim suçum."

"Senin suçun falan değil.Ne alakası var?"

"Hepsi benim suçum."

"Serenay kendine gel."

Buket'in söylediğine aldırmadan yere çöktüm ve başımı ellerimin arasına alarak aynı şeyleri söylemeye devam ettim.

Herkes ağlamayı kesmiş ne olduğunu anlamaya çalışırcasına bana bakıyordu.

Begüm ve Ecem yanıma çökerek başımı kendilerine doğru çevirdiler.

"Serenay.Yeter artık kendine gel."

"Anlamıyorsunuz çünkü bilmiyorsunuz."

"Anlat o zaman."

Hıçkırıklarımı durdurmaya çalışarak konuşmaya başladım.

"Dün Begüm ve Ecem içerdeyken bana bir fotoğraf geldi."

İçimi çekip gözlerimi temizlediğimde Ecem araya girdi.

"Ne vardı fotoğrafta?"

"Siz.Siz vardınız.Bir de bir silah.Tamamen siyah giyinmiş birisi size bir silah doğrultuyordu.Mesaj katildendi.Siz içerdeyken sizi rahatlıkla öldürebileceğini söyledi."

Ecem ve Begüm'ün hiçbir şeyi farkında olmadığı bakışlarından belliydi.

"Sonra benden 3 şey istedi.Birincisi Çağrı'dan ayrılmaktı.Böylece Ecem'i öldürmeyecekti."

Çağrı ile göz göze geldiğimizde her şeyi yeni anlamış gibi bana bakıyordu.

"İkincisi Buket'in hastalığını tüm okula yaymaktı.Bu da Begüm'ün hayatının garantisiydi."

Buket'e baktığımda kaşlarını çatmıştı.

Ağlamaya başladığımda Begüm bana sarıldı ve konuştu.

"Keşke birine söyleseydin."

Ben bir şey demediğimde Emre araya girdi.

"Üç şey demiştin.Üçüncü isteği neydi?"

Ağlamaya devam ederken Burak tekrar sordu.

"Senden ne istedi?"

"Seçim yapmamı."

Konuşma boyunca Çağatay ilk defa konuştu.Fakat cevabı veren Kerem'di.

"Ne seçimi?"

"Kurbanı."

"Bu doğru mu?"

Başımı salladım ve gözlerimi silip konuşmaya başladım.

"Benden Emre'yi ya da Serkan'ı seçmemi istedi."

"Sen de Serkan'ı mı öldür dedin?"

"Emre saçmalama.Önce Serkan'ı aradım ve nerede olduğunu sordum.Okulda olduğunu söyledi,seni aradığımda sen yalnız olduğunu söyleyince kalabalıkta bir şey yapamaz diye seni rahat bırakmasını söyledim."

Paradoks #Wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin