"Hey hey.Ne yapıyorsunuz?""Çağrı sakin abi."
Çağrı da Yankı da bizi duymuyor gibiydi.Birbirlerine öyle odaklanmışlardı ki tek yaptıkları şey elleri birbirlerinin yakasındayken hızlı hızlı nefes almaktı.
"Çağrı sakin ol hayatım."
Simge'nin söylediği üzerine sabır dileyerek sordum.
"Daha ne kadar öyle duracaksınız?"
Sorumla beraber Çağrı Yankı'ya kafa attığında yanlış cümleyi kurduğumu anlamıştım.
Kızlar çığlık atıp geri çekildiğinde diğerleri de onlara doğru ilerledi.
Yankı başını kenara çevirdikten sonra dudağındaki kanı baş parmağı ile silerek Çağrı'ya baktıktan sonra sertçe yumruğunu Çağrı'ya geçirdi.
Kızlar bir kere daha çığlık atarken Yankı birkaç kere daha Çağrı'ya vurmuştu.
"Yeter!"
Herkes bana döndüğünde sinirle etrafa baktım.
"Niye asalak gibi izliyorsunuz!Ayırsanıza!"
Çağrı'nın yüzü kan içindeydi ve muhtemelen iğrenç bir ağrı hissediyordu.
Ellerimi patlamış kaşına getirdiğimde ağzından küçük bir inilti çıktı.
"Özür dilerim."
Parmak uçlarım kaşlarından yavaşça dudaklarına kayarken gözlerimin içine bakıyordu.
Evet,Yankı benden hoşlanıyordu.Ama Çağrı bana aşıktı.Aradaki farkı bakışlarından bile anlayabiliyordum. Ama beni bırakan Çağrı'ydı.
Parmaklarım dudaklarında asılı dururken yüzünü uzun zamandır inceleyemediğimi fark ettim.
Parmaklarımı yüzünün her santimini hissetmek istercesine yüzünde gezdirirken o da gözlerini kapatmıştı.
Parmaklarımın küçük seyahati bittiğinde çenesinde durdum.O da bunu hissettmiş olmalı ki gözlerini açmıştı.
Bir şey söylemediğinde ayağa kalktım ve onu da kaldırdıktan sonra arabasına yöneldim.
"Nereye gidiyorsun?"
Yankı'nın sorusuyla ona döndüm.
"Onu bu halde bırakamam."
"Simge halleder."
"Evet,sana ne oluyor?"
Gözlerimi devirip cevap vermeye gerek duymadığımda Çağrı'ya döndüm ve cebinden anahtarları aldım.
Çağrı'yı yan koltuğa oturtup arabayı çalıştırmadan önce Begüm'e seslendim.
"Kıyafetlerimizi halledersiniz."
"Tamam."
Ehliyetim olmasa da araba kullanabiliyordum ve biraz şansım varsa polise denk gelmezdim.
_________________
Anahtarı nihayet deliğe sokabildiğimde kapıyı ittirdim ve içeri girdik.
"Bana sarhoş muamelesi yapmayı keser misin?"
Gözlerimi devirip montumu çıkardım ve koltuğun üzerine atıp Çağrı'ya döndüm.
"Bekle burada,geliyorum."
Banyodan pansuman malzemelerini aldıktan sonra salona girdiğimde Çağrı salonda değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paradoks #Wattys2019
Mystery / ThrillerBir mesaj ile tüm dünyası değişebilir miydi insanın?Bu bir son muydu,başlangıç mı? Arkadaşlarım birer birer cinayetlere kurban giderken katili mi aramalıydım yoksa ölümümü mü beklemeliydim? ________________ "Bunu bize neden yapıyorsun?" "Çünkü siz h...