18.Bölüm

37 1 0
                                    



Üstüm başım kan içinde,önümde Burak'ın cansız bedeni yatarken çığlık atmaktan sesim kısılmıştı.

Herkes dehşet içinde birbirine bakıyordu.Bakışlarımı Burak'tan alıp bizimkilere çevirdiğimde onların da benden farksız olduğunu gördüm.

Çığlık atmayı bıraktığımda kimileri polisi ararken kimileri de koşarak uzaklaşıyordu.

Bacaklarımın beni tutamadığını hissettiğimde kendimi yere bıraktım ve dizlerimin üzerine düştüm.

Çağrı ve Simge beraber evden çıkıp bahçeye geldiğinde gördükleriyle şok olmuşlardı.

Çağrı ağlayan Simge'ye bir şeyler söyleyip yanıma geldi ve ellerini omuzlarıma koydu.

"Serenay?"

Bir şey söylemeyip geri çekildim ve yavaş adımlarla sahneden inerek Begümlerin yanına gittim.

Çağrı ise yerde kanlar içinde yatanın Burak olduğunu yeni kavramıştı.Yerde oturmuş Burak'ın başını elleri arasına almıştı.

Katilin asla kazanmayacağını söylemiştim değil mi?

Benim hayatımdaki kimse bu kadar cani olamazdı.Burak'a bunu kim yaptıysa ödeyecekti.

Buket ve Begüm bana sarıldığında karşılık vererek daha çok ağlamaya başladım.

Bahçede 15-20 kişi kalmıştı ve herkes ne yapacağını bilmeden öylece etrafı izliyordu.

Siren sesleri duyduğumda Buketlerden ayrıldım ve arkamı döndüm.

Polisler gelmişti.

Neyin ne zaman olduğunu anlayamadan kendimi Alperen'in karşısında bulmuştum.

"Ne oldu burada?"

"Ben sahnedeydim."

Alperen sorarcasına yüzüme baktığında devam ettim.

"Sonra bir şey söylemeden üzerime bir sürü kan döküldü gözlerimi açtığımda Burak önümde yatıyordu."

"Nasıl oldu bu?"

"Bilmiyorum.Birisi onu sahnenin arkasından önüme attı sanırım.Alkollüydüm tam detayları hatırlamıyorum."

Alperen bana acırcasına baktığında kaşlarımı kaldırdım.

"Ne o?Bana üzülüyor musun yoksa?"

"Sevinmemi mi bekliyorsun?"

"Evet.Ne de olsa tüm bunları yapan sen değil misin?"

Alperen'in çenesini sıktığını gördüğümde bir adım geriledim.

Tam konuşacağı sırada araya giren Çağrı buna engel olmuştu.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen?"

"Asıl sen ne yaptığını sanıyorsun?Kıza mı vuracaktın?"

"Saçmalama.Asla öyle bir şey yapmam.Ve Serenay'ın aklına saçma sapan teoriler sokmayı kes."

"Sana ne lan benim onunla ne konuştuğumdan?Görevini yapacaksan yap.Yapmayacaksan uza."

"Sen benimle nasıl konuşuyorsun-"

Paradoks #Wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin