Multimedya:SimgeKatil ile konuşmamızın üzerinden 4 gün geçmişti.Tüm okula geri döndüğümü kanıtlamıştım.
4 gün boyunca Yankı ile olan çalışmalarımı aksatmamış sürekli test çözerek diğerleri ile arayı kapatmaya çalışmıştım.
Katil ise henüz hiçbir hamle yapmamıştı.Bekleyiş beni daha çok endişelendirmeye başlamıştı.
Tüm okul Yankı ile beraberliğime değil de Çağrı ile ayrılmamıza şaşırmıştı.Buna en çok sevinenlerden biri de Simge olacak ki duyar duymaz soluğu Çağrı'nın yanında almıştı.
Çağrı'nın ona yüz verme sebebinin benim Yankı ile beraberliğim olduğunu biliyordum fakat Simge bunu farkında değildi.
Önümdeki kompozisyonu bitirdiğimde kağıdı edebiyat hocasına verdim ve eşyalarımı toparladım.
Begüm'ün bakışları eşliğinde kalemliğimi çantama koyarken arkamda oturan Çağrı'ya bakmamaya özen gösterdim.
"Serenay ne yapmaya çalıştığını anlamıyorum."
"O zaman anlamaya çalışmayı bırakmalısın."
Hoca çıkabilirsiniz dediğinde Begüm'den ayrılmaya çalışsam da Begüm beni bırakmamaya kararlıydı.
"Hiçbir yere gitmiyorsun konuşacağız."
Hoca sınıftan çıktığında Yankı yanıma gelmişti.
"Ben çıkıyorum.Acelem var.Ararım akşam."
"Tamam."
Yankı'nın beni öpmesini seyreden Begüm sabır diler gibiydi.
"Görüşürüz."
Yankı sınıftan çıktığında Begüm'e döndüm.
"Ne oldu Begüm?Ne istiyorsun?"
"Seninle konuşacağız.O yüzden sen istesen de istemesen de size geliyorum."
Masada ben Begüm'ü umursamadan yemek yerken Begüm kollarını kavuşturmuş kaşları çatık bir şekilde beni bekliyordu.
"Değişmeye çok meraklıydın.Ne oldu da eskiye döndün?Çağrı'yı bırakıp Yankı ile beraber oldun?"
"İyi olmak zor geldi."
"Serenay ben senin en yakın arkadaşınım bana yalan söyleme."
Derin bir nefes alıp çatalı tabağın yanına bıraktım.
"Begüm daha fazla kurcalama.Katil ile başa çıkmamın tek yolu eskiye dönmek.Yankı ile beraber olmamınsa ardında bir şey yok.Benden hoşlanıyordu ben de bir şans verdim."
"Madem sen eski 'Serenay Demirdağlı'sın o zaman ezik dediğin Yankı'ya nasıl bir şans verdin?"
"Ezik olmadığını fark ettim.Ayrıca bu Çağrı'yı unuttuğum anlamına gelmiyor ama bunu o istedi."
"Serenay o gün ne oldu?"
"Hiçbir şey olmadı."
"Bak sana son kez soruyorum.Yoksa gerçekten kötü şeyler yapacağım.Anlat her şeyi.Söz veriyorum Kerem'e bile anlatmayacağım."
Begüm'ün vazgeçmeyeceğini anladığımda son çare olarak sözünün üzerine ona olanları anlattım.
"Alperen'in sana yaptıklarını birine anlatmalısın.Ve ben de Begüm isem katil Alperen'in ta kendisi."
"Benim de şüpheli listemin başında o var.Ama neden bunu bana yapmak istesin ki?"
"Bunları bana anlatmadığına inanamıyorum.Ayrıca Yankı ile beraber olmanı hala anlayamadım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paradoks #Wattys2019
Mystery / ThrillerBir mesaj ile tüm dünyası değişebilir miydi insanın?Bu bir son muydu,başlangıç mı? Arkadaşlarım birer birer cinayetlere kurban giderken katili mi aramalıydım yoksa ölümümü mü beklemeliydim? ________________ "Bunu bize neden yapıyorsun?" "Çünkü siz h...