Bu kadar iyi şekilde söyliyebileceğimi düşünmemiştim. O pislikte bana "Tamam vahşi prenses. " dedi ve sırıttı sonra da bir masaya geçtiler. Ben tam yanlarına gidecektim ki Berke kolumdan tutup beni geri itti ve kendisi gitti. Bende gelen grubun siparişlerini aldım. Berke de onların siparişlerini alıp mutfağa gitti. Grup çoktan kalkıp gitmişti ama hala o pislikler gitmemişti oysa ki yemekleri bitmişti
Bir anda kalktılar ve o baş pislik bana göz kırpıp gitti. Berke arkasından gidecekti ki ben önüne geçtim ama buna bile korkuyordum o kadar sinirliydi ki sonra onu kolundan çektim ve bir masaya oturduk.
BERKENİN AĞZINDAN
Onlara o kadar çok sinirliydim ki eğer Aleyna olmasaydı onları öldürebilirdim. Sonra bir anda Aleyna beni kolumdan çekti ve masaya oturttu. Bu kız çok iyi ya biz onunla çok iyi arkadaş olucaz. Orda öyle oturduk ve hiç konuşmadık sonra saate baktığımda saat beşti. Hemen sessizliği bozup kalktım "Hadi küçük hanım eve gidiyoruz. " dedim ve önlüğümü çıkarttım o da hemen çıkartmış ve arabanın yanında beni bekliyordu. Bu kız sahiden de çok hızlı ve iyi kalpli. Arabaya bindik ve hemen arabayı çalıştırdım. Sonra bana evinin adresini zorla da olsa verdi. Ben de onu evini yakınlarında bıraktım ve eve gittim. Eve tam vardığımda telefon numarasını almadığımı fark ettim neyse yarın alırım. Hemen odama çıktım ve kendimi yatağa attım.
ALEYNA NIN AĞZINDAN
Berke yle arabada biraz konuştuk sonra beni Evimin yakınlarına bıraktı hemen indim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE ARKADAŞIM
RomansaSadece okuldan eve evden okula giden bir kızın liseye başlamasıyla her gününün değişmesi bir oluyor. Okulun ilk günü macera başlıyor