8

79 2 0
                                    

Berke ye anlamsız bakışlar attığımı anlamış olacak ki bana hemen açıklama yaptı. Sarı saçlı gözleri hafif yeşil ve mavi karışımı olan çocuğu gösterip"Bu Ekin."dedi. Sonra saçları  kahverenginin çok açık tonlarında olan ve aşırı derecede güzel yeşil gözlü olan çocuğu   gösterip "Bu da Koray." dedi. Sonra da gerçekten çok tatlı sarı saçlı yeşil gözlü ama konuşmadan bile masumluğu anlaşılan kızı gösterip "Bu da en masumumuz Ecem." dedi. Cadı mıyım neyim ben ya. Hepsiyle tek tek el sıkışıp yanlız Ecem ile sarılıp tekrardan oturduk. Öğrendiklerimin en iyisi Ecem'in de benimle aynı sınıfta olması. Meğersem Berke ve erkek arkadaşları -artık benim de arkadaşlarım- ama neyse onlar da çok zenginmiş.  Ecem de benim gibi orta halliymiş. Ecem burayı tutturunca onlar da Cihat Kore'ye bu yüzden gelmişler.Neyse Hepsiyle konuştuk sohbet ettik sonra ders zili çalınca Ecem ile ben sınıfımıza onlar kendi sınıflarına gittiler.Ah ders ne acaba?(!)Ingilizce hocamız bugün bize ne almamız gerektiğini söyledi.Sonra tüm sınıfı serbest bıraktı ve bahçeye çıkardı.Bu adam çok iyi birine benziyor.Çok tatlı ve sevecen biri.Ortaokulumdaki öğretmen gibi bilgisiz değil.  Biz Ecem ile dışarıda bir banka oturduk sonra ben sessizliği bozup "Sizin çocuklardan bahseder misin?" diye sorduğumda bana güldü ve "Artık misin yok bahset var ve artık onlar bizim çocuklar. Tamam şimdi biraz onlardan bahsedeyim.Berke çok korumacıdır. Eğer onun yakın dostu olursan yanındaki ve çevrendeki herkese karışır." dedi.

SADECE ARKADAŞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin