Ona el sallayıp eve doğru koşmaya başladım saat beş buçuk tu eve girer girmez kendimi koltuklardan birine attım. Annem hemen yanıma geldi ve bana"Bu ne işiymiş nerde ve ne olarak çalışıyorsun hemen anlat."diye kafamı şişirdi bende hemen okulun oralarda arabayla on on beş arabasiz yarım saat uzakta olan bir kafede siparis telefonuna ve internet siparişlerine ve eğer kafe çok yoğun olursa garsonluk yaptığımı söyledim. Bana dik dik baktı sonra da "Neden çalışmak istiyorsun?" diye sordu bende "Hem harçlığımı çıkarmak hem de biliyorsun dışarı çıkmama izin vermiyorsun orada çalışıp kafamı dağıtmış olurum diye düşündüm hen en geç eve yedi gibi gelirim otobüs biraz geç geliyormuş yirmi beş dakka da birmiş." dedim ve o da bana onaylayan bir şekilde kafasını salladı ben de hemen kendimi yatağa attım. Alarmın o mal sesiyle uyandım. Aslında çok güzeldi ama sonuçta alarm sesi sevilir mi? Hemen uyanıp üniformamı giydim. Masanın üstünde babamdan not vardı 'Bugün sen okuldayken biz de bildiğin üzere iki hafta yokuz anneni ve kardeşini doyasıya öp. ' yazıyordu. Bu bir yandan iyi bir yandan da çok kötüydü ama olsun en azından kafe işini babam bilmicek. Hemen annemi ve kardeşimi öpüp evden çıktım. Okula geldiğimde erkendi dersin başlamasına nerdeyse bir saat vardı bende kendimi Kantine atıp bir şeyler yemeye başladım. O arada yanıma birileri oturdu ben dünkü pislikler zannettim. Korkmadım desem yalan olur. Kafamı çevirdiğimde Berke ve birileri vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE ARKADAŞIM
RomanceSadece okuldan eve evden okula giden bir kızın liseye başlamasıyla her gününün değişmesi bir oluyor. Okulun ilk günü macera başlıyor