Gelin ben size gösteriyim. Berke hemen elimi tutup kaldırdı diğer pislikler ve bizim çocuklar da geldi. Berke Ecem e "Hemen revire götür biz de geliyoruz." dedi
Ecem in konuşmasına izin vermeden " Eğer siz de benimle gelmezseniz revire filan gitmem." dedim. Bana bizim çocuklar hepsi bir ağızdan "Aleynaaaaa." diye bağırdıklarında bir altına sıçmadığım kaldı. O derece korktum yani ama ben belli eder miyim? Hayırrrr. "Iyi peki o zaman bende sınıfa giderim." dediğim de hepsi ofladı filan ama geldiler. Ne kadar da ikna ediciyim. Biz Ecem ile revire girdiğimiz de çocuklar burdan bir yere ayrılamamaya söz verince hemen içeri girdik. Hemşire bir iki pansuman yaptı sonra da krem verdi ve gönderdi. Kapıdan çıkarken hepsi hemşireye bakıyordu. Bende hemen kafalarına vurdum. Hepsi ahhh diye anırınca bende Ecem de kahkahayı patlattık. Sonra hepsi sinirli sinirli bakınca sustuk Koray bana "Niye vurdun ya?" deyince bende "O kadının da bir kocası veya sevgilisi vardır tatlılıklar. Eğer bir daha birine böyle bakarsanız biz de gideriz spor salonuna erkeklerin kaslarına bakarız veya o pislik in kaslarına da bakabiliriz. Gömleği olmasına rağmen kasları da gözüküyor ya neyse. Dediğimi yaparız demi Ecem?" Dediğimde başıyla beni onayladı. Sonra hepsi bir ağızdan "Yapın da görelim." deyip üstümüze gelmeye başladılar. E biz de durur muyuz hemen koşmaya başladık. Onlar da hemen arkamızdan koşmaya başladılar. Çocuklar Ecem o yakalanmıştı ama beni yakalayamamıştılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE ARKADAŞIM
RomanceSadece okuldan eve evden okula giden bir kızın liseye başlamasıyla her gününün değişmesi bir oluyor. Okulun ilk günü macera başlıyor