25

45 0 0
                                    

Bir şey demeden kahvaltıya yürüdük. O arada Cem yanıma geldi ve

"III şey-"

"Aleyna'yı alamazsın ama bizimle gelebilirsin. Artık sende bizim kardeşimizsin. Ama Aleyna'yı üzersen seni öldürmem için yalvarırsın." dedi Berke. Ayy Cem'e Kıyamam ya. Hemen koluna girdim ve yürümeye devam ettik. Tam masaya oturucam dedim biri beni kolumdan tuttu ve kendine çevirdi. Ya olum ya ben açım be. Aha Sıçtık.

"Savaş? "

"Savaş ya Savaş. Ben sana erkeklerden uzak duracaksın demedim mi? Niye o çocuğun yanındasın sen? "diye üzerime kükredi öküz. Tam ağzımı açıcakken Cem araya girdi. Beni arkasına aldı ve konuşmaya başladı "Sanane lan o benim sevgilim. Sana mu sorucak lan?" diye Savaşın suratına bağırdı. Ay tatlı sevgilim ya. *Kızım sen mal mısın?*  bende bu nerde kaldı diyordum. Ya bir git ya. *Zaten sana meraklı değilim. Çocuklar birazdan kavga edicek sen ne diyorsun. Gittim bile.*   ilk defa haklı. Bizimkilere geri döndüğümde Berkeler de aynı şeyi söylüyor ve Cem'in arkasında durdular. Buna çok sevindim ama kavga çıkacağı için hevesim kursağımda kaldı. "O benim olucak. Anladın mı o benim olucak." diye bağırdı ve Cem'e yumruğunu geçirdi. Berke ler de hemen Savaşın arkasındakilere daldılar. Cem de Savaş'a. Tabi kızların hepsi çığlık attı. Ama ben hepsinden daha çok bağırdım. Ben onları ayırmaya gidecektim ki biri beni tuttu. Baktığımda Kaan'dı. Ben tam onun elinden kurtuldum derken arkadaşları da beni tuttu. Onlar orda kendini öldürecek siz burda beni tutuyorsunuz. Ama olmaz ki. "Ya Bıraksanıza." dedim ama beni takan yok. Bunu onuncu kez söyledim. Sonunda Kaan dayanamadı ve "Kızım bir dur ya. Sende ki bu güç nerden geliyor. Eğer oraya gidersen sağ çıkamazsın. Bak onlar ayırmaya çalışıyorlar." dedi. Tabi ben durur muyum? Gene de çırpındım. Böyle olmayınca aklıma fikir geldi ve "Ahhhhhhhh. " diye bağırdım. Sonra da yere çöktüm. O arada çocuklar ve herkes bize baktı. Çocuklar kavgayı bıraktığı için ayırmaya çalışanlar onları hemen uzaklaştırdı. Cem yanıma gelip "Ne oldu?" dedi. Ben de hemen ayağa kalktım ve "Benim bir şeyim yok ama size bakılırsa her şey var yürüyün Çadıra şu yüzünüzü gözünüzü temizleyelim. Bu arada Kaan ben size sonra sorucam. Bu aklıma gelmeseydi birbirlerini öldüreceklerdi." dedim. "Aferin Kaan. Çok iyi yapmışsın. Yoksa ona da bir şey olurdu. Sağol kardeşim." dedi Cem. Salak ya. Gözlerimi devirip Çadıra yürümeye başladım. Ecem yanıma geldi ve koluma girdi. "Bize yardım etmicek misiniz? " diye bağırdı Koray. Ben de "Nah size yardım. Ben mi dedim size kavga edin diye. Ya hocalar görseydi ceza alsaydınız. Şu pansumanınızı yapalım bir daha sizinle konuşmicam." dedim yürümeye devam ettim. Sonunda Çadıra geldik hemen ilk yardım çantasını aldım ve Ecem ile beraber çocuklara pansuman yapmaya başladık. Pansuman yaptıktan hemen sonra suratlarına bile bakmadan dışarıya çıktık ve kahvaltıya gittik. Onlar da arkamızdan geldiler. 

CEM'İN AĞZINDAN

Aleyna'yı ilk gördüğüm anda aşık olmuştum. Bu sabah tam onu öpmeye çalışırken geri çekildi. Bana gerçekten sevip  sevmediğimi sordu. Ben de hemen cevabını verdim. Ben sorunca tam söylicekken koşmaya başladı. Onu yakaladım ve bana beni sevdiğini söyledi. O an havalara uçtum. Ama aklıma takılan soru neden beni öpmediği. Ben de bunu ona sordum. Ilk öpücüğü olduğu içinmiş ve onu sevip sevmediğimi bilmediği içinmiş. O an aklıma onun doğum günü geldi. Ona sürpriz parti yapıp orda ilk öpücüğünü alıcam. Ben ona en güzel anı yaşatıcam Dediğimde bana yerim seni dedi. Ben de bunun üzerine kahkahayı patlattım. Tabi sinir oldu koşmaya başladı. Yakaladım ama zor oldu. Bir kıza göre iyi koşuyor. Sonra ona Beni yersin ha dedim. O da sinir oldu. Nasıl olduysa kollarımdan sıyrılıp koşmaya başladı. Bu sefer çadırın hemen önüne gittiği için yakalıyamadım. Sonra da kendi çadırıma gittim. Ekin ile kahkaha attılar. Ardından da herkes kahkaha atmaya başladı. Dışarı çıktığımda hoca her zaman ki konuşmasını yaptı ve herkesi işine yönlendirdi. Ecem ile Aleyna salatayı yapıyordu. Aleyna'ya baktım. Bir anda Ecem'e bir şey söyledi. Ecem ne diye bağırdı ve yanına gitti. O an bizim çıktığımızı söylediğini anladım. Sonra bana baktı. Ecem de Aleyna'nın baktığı yere bakınca o da bana gülümsedi. Bende ikisinin gülümsemesine karşılık verdim. Bende işime geri döndüm. Onlar da konuşmalarına. Her şey bitmişti. Yemek zamanıydı. Aleyna yı almaya gittim. Berkelere ne diceğimi bilmediğim için bir şeyler geveledim. Lafımı böldü ve her şeyi biliyoruz tamam şeklinde şeyler söyledi. Aleyna koluma girdi ve masaya gitmeye başladık. Tam Aleyna oturucakken biri onu çekti. Ben kim olduğunu gördüğümde dünyadan bağlantım koptu resmen. Sadece niye o çocuğun yanındasın dediğini filan duydum. Sanane lan dedim. O da ban bir şeyler geveledi ama umurumda değildi. Bana yumruk atınca Berkeler öbürlerine bende Savaşa daldım. Kavga Saniyeler içinde başladı. Aleyna nın  bırak filan laflarını duyuyordum. Ama güvende olduğu için kavgaya devam ettim. Aleyna "Ahhh." diye bağırınca hemen çocuklarla onun yanına gittik. Bizi kandırmak için yapmış. Kaan denen çocuğa kızdı ama ben ona iyi ki yaptın deyince çocukta önemli değil şeklinde kafasını salladı. Aleynaların Çadıra gittik. Kızlar bize pansuman yaptı. Artık hepsi de benim kardeşim. Onlara bir şey olursa cidden üzülürüm. Kızlar pansumanı bitirir bitirmez hemen yanımızdan gittiler bizde peşinden.

SADECE ARKADAŞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin