9

78 3 0
                                    

Sonra da ben "Kafedeyken anlamıştım zaten." dedim o da bana "Kafedeyken?" diye sordu ben de her şeyi anlattım. Onun ağzı ooo diye açılırken bende gülümsedim daha doğrusu kahkaha attım sonra da "E Ekin ve Koray'ı anlatacak mısın?" diye sorduğumda hemen kendini topladı ve "Ekin ve Koray da aynı aslında ama Berke onların bin katı kadar." dedi ve güldü. Ben de güldüm sonra çocukların telefon numaralarını aldım. Sonra da zil çaldı biz de hemen Kantine gittik. Bu arada Berke ler ve o orospu çocukları okulun en popülerleri ve tehlikelileriymiş. Ben bunları düşünürken bir masaya oturmuşuz bile. Ecem gidip bir şeyler alıp gelmiş. Ben bunların parasını vermeye çalışsam bile de almadı. Biz bunları yiyip konuşurken yanımıza Berke ler oturdu diye çevirdiğimde gözlerim fal taşı gibi açıldı o pislik yavşak herif ler oturmuş. Ben tam kalkacakken baş pislik beni kolumdan tuttu ve ve beni resmen olduğum yere çiviledi. Sonra bana "Selam vahşi prenses." dedi. Sana da selam öküz odun pic pislik diyesim geldi ama ben de o göt nerdeee. Ben de hemen "Bana bir daha vahşi prenses dersen seni ilk önce döverim sonra da öldürür cesedini çöpe atarım. " dedim. Sonra da söylediklerimi düşündüm ah salak kafam. Şuan çocuk beni öldürmese iyi onu geçtim cesedini çöpe atmak ne ya. Rezil oldum. Öküz işte şimdi de çarpık bir gülümseme ile bana bakıyor. Ben de bunun karşısında ona "Ne bakıyorsun ve öyle gülünce yakışıklı olduğunu mu sanıyorsun?" dedim ama gerçekten de çok tatlı oluyordu.

SADECE ARKADAŞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin