Wstałam od stołu zarazem kierójąc się do pokoju po szkicownik i ołówek. Zabrałam wszystkie żeczy i poszłam do ogrodu. Otwożyłam drzwi i podeszłam do rośliny, zaczęłam rysować. ( udajmy że ten fanart który jest w medjach to SooJin narysowała XD. ) Gdy skończyłam poszłam się spytać chłopaków o ocenę.
- Chłopaki na ile oceniecie ten rysunek? - podałam Cukrowi rysunek a on podawał dalej.
- 100/10 - powiedział RM.
- 1000/10 - powiedział V
Wszyscy ocenili rysunek na powyżej 10. Nadeszła pora na Kooka. Chłopak spojrzał na mnie a potem na rysunek po chwili podszedł do mnie i powiedział mi na ucho.
- Dla ciebie taki mogę się stać - szapnoł mi do ucha a ja zarknełam na niego i się zarumieniłam.
- J-hope. Nadziejo moja. Pomóż. Błagam - podeszłam do niego i się przytuliłam. Spojrzałam na Jungkooka w jego oczach widzałam zazdrość.
- Co się stało? - spytała nadzieja.
- Chce sprawdzić czy kook będzie zazdrosny jak się do ciebie przytulę i tak jest zazdrosny - szepnełam do chłopaka a on się uśmiechnął.
- idz go przytul bo zaraz pąknie z zazdrości - powiedział cicho chłopak a ja podeszłam do makne i zrobiłam to mi powiedziano. Każdy zaczoł gwizdać a ja oderwałam się od uścisku chłopaka i poszłam do pokoju a za mną kook.
- Kiedy idziecie do wytwórni? - spytałam odrazu jak otwożyłam drzwi.
- Jutro - odpowiedział krutko i żucił się na łóżko.
- A mogę z wami jechać?
- Zapytaj się reszty - odpowiedział i zainteresował się telefonem.
Wruciłam się znowu go salonu i spytałam się zespołu.
- Chłopaki mogę jutro z wami jechać do wytwórni?
- oczywiście - odpowiedzieli hurem.
- Dzięki - odpowiedziałam i znowu poszłam do wcześniejszego pomieszczenia.
Podeszłam do walizki w celu znalezienia kamery i małego głośnika.
- Czego tak szukasz? - zapytał się chłopak.
- A nic ważnego - powiedziałam. Akurat w tym momęncie znalazłam potrzebne żeczy. Odłożyłam je na biurku i szukałam pomysłu żeby prze ćwiczyć układ taneczny tak żeby chłopaki nie widzieli.
- A mam to gdzieś czy mnie zobaczą czy nie - powiedziałam cicho do siebie.
Skierowałam się do salonu, akurat żadnego z członków zespołu nie było to skożystałam z okazji i włączyłam piosenkę na telewizorze. Układem tanecznym był EXID - "DDD", dlatego zależało mi na tym żeby nikt nie zobaczył. Zmęczona położyłam się na kanapie zarazem zamykając oczy.
~°~
Obudziłam się w sypialni, obok mnie leżał Jungkook. Po cichu zabrałam wszystkie potrzebne mi żeczy i poszłam do łazienki. Umyta i pięknie pachnąca połażyłam się na meble. Nagle poczułam rękę otulającą moją talię i przysuwającą do ciała chłopaka. Po moim ciele przeszły dreszcze. Odwruciłem się w stone chłopaka i spojrzałam mu w oczy. Patrzyliśmy sobie w oczy przez kilka minut nagle pomiędzy naszym twarzami dzieliły tylko milimetry. Poczułam jego wargi na moich, całował z czółością i miłością. Gdy zabrakło nam powietrza oderwaliśmy się od siebie i znowu spojrzeliśmy sobie w oczy.
- Wiem że cię krótko znam ale zakochałam się w tobie od pierwszego dnia kiedy cię spotkałem. Wiem że jestem wielką gwiazdą ale błagam nie zrujnujmy tego. Kocham cię SooJin. Zostaniesz moją dziewczyną?
CZYTASZ
Pomóż mi //Jungkook [ZAKOŃCZONE ]
Fiksi PenggemarNazywam się Jeon SooJin mam 18 lat. Jestem pół polką, pół koreanką. Mam czarno - niebieskie włosy oraz niebieskie oczy co na azjatke jest bardzo żadkie. Oczy mam po mamie która jest akurat polką a ojciec jest koreańczykiem. Mama zmarła w wypadku sam...