Bab 24🍂

42.9K 368 15
                                    

Hari ini aku terlewat bangun. Aku tidak sempat menyiapkan sarapan. Jadi aku berhasrat untuk bersarapan di luar sahaja. Aku ingin mengejar masa. Aku tidak mahu lewat datang ke kerja kerana aku ingin menjadi pekerja yang menepati masa dan amanah.

Faris sedang tersenyum menunggu aku di dalam kereta.
Aku membalas senyumannya dengan menghadiahi senyuman yang paling manis sekali.
Aku lantas masuk ke dalam kereta.

"Im sorry abang. Sayang tak sempat sediakan sarapan hari ni,abang mesti lapar kan? Sayang mintak maaf eh?",aku membuat muka yang paling comel di dunia.

"Takpe sayang, sayang tak sengaja kan. Nanti abang beli je makanan kat kantin ye, sayang janganlah buat muka comel macam tu, geram abang tengok, nanti abang terkam kang baru tahu",dia mencuit hidung aku.

"Thanks abang sebab maafkan sayang. Ish abang ni dalam kereta pun boleh jadi ye, malam nanti je ok",aku lantas mencium pipinya.
Muahhh!!!

"Welcome sayang",dia tergelak besar. "Abang gurau je lah sayang. Wow !! cium lama sikit tau, rindu ciuman sayang abang ni.

"Ok, dah dah dah, jom gerak, nanti lambat pulak.

"Ok sayang, jom "dia memandang aku dengan wajah yang boleh membuatkan semua perempuan cair.

..........................

Adam's POV

Mataku liar mencari kelibat seseorang. Aku mencari kelibat seorang perempuan yang amat cantik pada pandanganku. Senyuman manis yang dihiasi oleh sepasang lesung pipit itu membuat aku tertawan. Ya, aku jatuh cinta pandang pertama. Aku ingin mengenalnya dengan lebih rapat.

Aku duduk di kerusi seperti cacing kepanasan. Hati meronta-ronta untuk berjumpa dengan Bella. Aku tidak berjaya memujuk hati aku supaya wajah Bella berhenti berlegar-legar dalam fikiran aku. Aku tidak dapat. Wajah Bella semakin giat berlegar dalam fikiranku.

Beberapa minit kemudian, wajah yang aku nanti-nantikan telah muncul di hadapan mata. Bibirku mengukirkan senyuman. Terubat juga rindu yang tidak tertahan ini.

Aku akui, aku mula menyimpan perasaan kepada perempuan yang bernama Bella sejak pertama kali aku melihat dia. Pada waktu kami berlanggar dulu, ketika aku melihat wajahnya yang ayu itu , jantungku berdegup kencang. Pertama kali aku merasakan perasaan sebegini saat melihat perempuan.

Aku menyapa dia dengan mesra dari jauh.

"Good morning sweety Bella",aku menghadiahi dia sekuntum senyuman semanis gula.

"Morning too", dia tersenyum juga tapi macam tak ikhlas je aku tengok. "Cis, geram aku dengan Bella ni sombong sangat .

Aku terpaksa menahan godaan mata pagi-pagi ni. Mana tak nya si Bella memakai kebaya ketat yang berwarna hitam menampakkan bentuk badannya yang seksi itu. Dia memadankan bajunya dengan tudung satin yang berwarna hitam dihiasi dengan kerongsang bunga ros yamg sangat cantik.

Aku menelan air liur. Gulp!!!
"Siot betul perempuan ni, pagi-pagi dah buat aku stim. Mana tak naiknya junior aku ni terhidang dengan bontot montok itu.

"Sabar Dam, sabar! Jangan tengok bontot Bella tu. Tersiksa junior kau nanti", bisikan yang baik muncul di otak aku.

"Come on Dam, kau picit je bontot dia sekali. Sedap Dam, masih bergetah lagi tu. Kau gomol ke sekali. Apalah kau ni Dam pengecut betul. Come on ah, pegilah", satu lagi suara entah dari mana, tapi aku pasti itu semua bisikan syaitan.

Aku tahan je. Aku tak mahu tunjukkan aku ni pervert sangat. Nanti susah aku nak tackle dia. Come on Adam, berlakon baik je depan dia, confirm dia falling in love.

Dia berjalan masuk ke dalam pejabatnya dengan jalanan yang menyiksa keperluan batin aku.

"Booty siak!!! Aku tengok ni pun rasa macam terpancut je. "Sial betullah kau ni Dam,benda tu je kau ingat, tu lah kau ni banyak sangat tengok porn",aku mengingatkan diri aku yang semakin hanyut dengan godaan syaiton.

Aku tahan, tahan dan terus bertahan. Tapi entah sampai bila aku boleh bertahan .Junior berdenyut-denyut. Fikiranku hanya untuk menjolok bontot Bella. Aku cuba bercerita dengan staf-staf lain untuk melupakan gejolak nafsu aku yang membuak-buak. Aku berjaya melupKannua seketika.

Bella berjalan ke dalam pejabat nya dan tanpa disengajakan dia tergelincir. Lalu jatuh lalu terbaring di lantai itu. Badannya terhempas kuat. Kainnya terselak sampai ke aras peha.

"Auch, sakitnya. Kenapa cleaner tak mop lantai ni",gumam hati Bella sendirian

Kebetulan aku lalu di situ ternampak Bella sedang terduduk. Aku lantas menuju ke arahnya umtuk memberikan bantuan. Dia mengadu kesakitan dan susah untuk bangun. Pinggangnya terasa sangat sakit.

"Are you okay? ",soalku. Bodoh betul soalan cepumas yang aku tanya ni. Dah nampak keadaan dia macam mana kan.

"Tak nampak ke keadaan saya macam mana. Panggil staf perempuan bantu aku. Aku tak boleh nak bangun ni. Pinggang aku sakit sangat.

Aku tidak mengendahkan kata-katanya. Pandanganku tertumpu ke arah lain.
Aku menelan air liur melihat pehanya yamg putih gebu itu. Tudungnya terangkat menampakkan buah dadanya yang menggiurkan. Aku teransang semula.

Niatku untuk membantu hilang entah ke mana, gelora nafsu mula menguasai diri. Aku memegang buah dadanya, dia menepis kuat.

"Main kasar nampak",aku tersentum sinis. "Janganlah macam ni sayang, aku tak tahan tengok kau. Aku nak kau sekarang juga.

Bella menjerit.

Pipinya aku tampar. "Kau diam, kau jerit aku tampar lagi"

Dia meronta-ronta, tangannya aku pulas dengan kuat menyebabkan tangannya terseliuh dan tidak berupaya untuk menolak atau menepis aku lagi.

Aku meraba buah dadanya yang montok itu.
"Perghh, besar siot,kalau aku hisap ni confirm kau mengerang.
Aku mengelus pehanya dengan lembut. Badannya meliuk menahan kegelian.

Air matanya yang jatuh aku seka.Aku tahu kau suka, tak payah nak menangis sangat. Semua ni salah kau juga pakai baju ketat sampai buat batang aku ni bangun.

Tanpa mereka sedari ada seseorang sedang menggambar adegan mereka dengan tersenyum meleret bercampur sinis. Dia kemudian melangkah meninggalkan tempat itu.
Ada drama baru akan bermula.
Dia tergelak seperti seorang ahli sihir.......

Ketika aku ingin mencumbui mulut dia, Bella meludah muka aku menaikkan amarah aku , aku cuba menampar pipi dia dengan kuat. Namun dia menyerang balik dengan menendang junior aku yang kesunyian inginkan teman.

Aku terbaring menahan kesakitan. Kedua tanganku memegang junior aku.
"Sial punya perempuan , kau tunggu. Kalau patah batang aku ni, kau akan dapat balasan. Baik² keras kau tendang. Sial!!Pukimak!!

Bella melawan kesakitan pinggangnya dan tangannya sedaya upaya. Akhirnya dia berjaya bangun lalu meninggalkan tempat itu.

Dia nampak staf² lain berbisik antara satu sama lain. Ada yang memandang sambil tersengih, ada yang tersenyum sinis , ada juga yang memandang, dengan muka tidak puas hati dan macam² lagi reaksi yang kurang menyenangkan.

Diorang ingat aku lepas beromen ke, mentang² aku jalan macam ni",bisik Bella dalam hati.






Continue...






Thanks for reading MEMP😍😘 Sorry yer sis lambat update. Sis busy bbrpa hri ni.
Peace✌










Mr.Ego & Miss Penggoda ✔Where stories live. Discover now