Bab ni ada cheezy part sikit. Klo tknk baca boleh skip. Kepada yg bwh umur, boleh skip yer..Kalau nak baca jugak, tanggung sendiri.
"Syarat apa ?"
"Takde apelah, jom sambung"
Dia kemudian merapati tubuhku, deruan nafas tidak teratur mula kedengaran di tubir telinga. Bibir kami mula bersatu. Dia memasukkan lidahnya ke dalam mulutku. Aku membalas kucupan itu, yelah dah pernah kiss dengan dia dulu kan, sekarang mestilah aku tahu sudah macam mana nak kiss.
Lidah kami saling bersentuhan antara satu sama lain sambil menari-nari. Lidahnya puas meneroka ke dalam mulutku. Beberapa minit kemudian, ciuman kami terlerai. Kami mengambil nafas lalu menyambung balik kucupan tadi. Tak puaslah kiss sekejap je.
Dia kemudian mengangkat tubuhku naik ke bilik. Seperti biasa, badan kecilku dihempas. Dia membuka baju tidur seksiku dan panties aku lalu dicampak ke tepi.
"Why your breast gettin' bigger daripada yang dulu? Sayang selalu urut ke?"
"Adelah, rahsia"
"Cis tu pun nak rahsia dengan abang, by the way, i love it. Let me suck your pink nipple baby.
Dia kemudian merapatkan bibirnya ke bahagian gunung pejalku. Beberapa kesan lovebite ditinggalkan di situ. Kemudian, dia mula menggigit puting kananku dengan manja, aku mengerang kecil. Lidahnya sibuk berpusing-pusing di sekitar puting ku. Kemudian dia menghisap puting aku seperti bayi kelaparan. Tangan kanannya sibuk menggentel puting di sebelah. Aku mengerang kesedapan. "Ahh, I love it bae,please give more"
"I love it too baby, it so delicious. Baby, im really horny right now. Junior abang ni pun dah berdenyut-denyut sayang, dia rindu nak jumpa kawan dia, dulu tak sempat berkenalan.
Mukanya terus beralih ke bahagian celah kangkangku. Dia meletakkan kedua kakiku di atas bahunya, lidah menyentuh clirotis aku. Aku mengerang kuat. Suka sangat dia jilat kat tempat bahagian sensitif tu.
"You so damn wet baby, air sayang dah mengalir sampai tilam. Biar abang jilat sampai kering"
"Ahh! Love it abang."
Dia kemudian menjilat kemaluanku dengan rakus, lidahnya rakus bermain-main di sekitar itu. Bontotku terangkat-angkat menahan nikmat.
"So good abang, i love your licking"
Beberapa minit kemudian, badanku mengejang, aku merasa sangat lega. Aku kemudian memainkan peranan aku sebagai isteri yang bijak. Hahahaha.Aku bangun lalu menolak badannya dengan kuat ke tilam. Dia kemudian terbaring, aku melucutkan boxernya lalu aku buang ke tepi.
Terpacaklah senjata besar itu di depan mataku. Damn i love it so much. Kelihatan air mazi sudah melimpah keluar. Aku segera menjilat sampai kering.
Dia mendesah kuat. Tanpa membuang masa aku terus memasukkan junior yang keras itu ke dalam mulutku. Dia mendesah semakin hebat.
"Ahh sayang, so good sayang, i love it.
Cecairku terembes kembali bila mendengar dia mendesah seperti itu.
Dia kemudian menolak badanku seolah-olah menyuruh aku berhenti daripada menikmati ais krim itu.
"I want to put it inside your's sayang"
Aku mengangguk faham. Aku kemudian berbaring tanpa disuruh lalu membuka luas kangkangan kakiku.
"You have nice pus*y sayang"
Dia kemudian memegang juniornya sambil mengurut perlahan.
"I want to put it inside. Sakit sikit tau sayang, but promise i eill make it slowly."Dia kemudian menggeselkan juniornya di bahagian kewanitaanku dan bersedia untuk menujah masuk.
"Stop!!!!!!!!!!!"
"Kenapa sayang, what the problem? Jangan sampai malam ni tak jadi jugak"
"Sebelum tu, sayang nak tanya"
"Tanya apa?"
"Do you love me? Sayang taknak bagi kalau semua ni hanya dasar nafsu semata-mata tanpa ada rasa cinta dalam hati abang"
Dia terdiam sekejap kemudian bersuara perlahan "Of course, I love you"
"Yeke? Kenapa selama ni berkasar je dengan sayang seolah-olah sayang ni musuh abang?"
"Im sorry sayang, abang tak berniat macam tu pun, sebenarnya sejak sayang jadi slave abang dulu, abang dah simpan perasaan kat sayang. Disebabkan ego abang ni, abang taknak tunjuk"
"Kenapa mesti buat macam tu, kenapa abang bahaskan diri abang sebagai aku?"
"Abang minta maaf sayang, abang janji lepas ni abang takkan bahaskan diri abang guna aku lagi. Okay, mulai hari ni abang nak terus terang dengan sayang yang abang cintakan sayang sepenuh hati.
"Betul ni?" Aku ingin kepastian. Aku takut dia tipu ja, aku takut nanti dah dapat dia jadi singa balik.
"Ya sayang betul, abang tak tipu"
"Thanks. Ok jom sambung, nanti air kering pulak."
"Haah betul tu" Dia pun perlahan-lahan menujah masuk juniornya ke dalam lubang nikmatku. Terasa satu lapisan terkoyak.
" Sakit abang",aku mengerang kecil.
"Tahan ye sayang, sikit je tu"
Ya aku akui memang pada mulanya terasa pedih sedikit tetapi beberapa minit selepas itu aku merasa nikmat.
"Ahh abang, so good i like it. Your dick so damn big."
"Of course sayang, for you"
Dia melajukan dayungannya . Bunyi erangan dan desahan memenuhi ruang bilik.
Setelah beberapa minit mendayung, dia pun ingin sampai ke puncaknya."sayang, abang nak cum dah ni.
Arghhhhhhh !!!! so good sayang"
Your pussy so tight. Dia pun memancutkan benih cinta ke dalam dinding rahimkuMukaku frust sedikit.
"Kenapa sayang?"
"Sayang belum squirt lagi"
"Im sorry sayang, dia mengusap kepala aku. Abang betul-betul tak tahan tadi. Abang mintak maaf ya tak dapat puaskan sayang"
"Tak apalah, not your fault. Salah adik abang tu ,tak kuat.
Mukanya berubah. Egonya seperti tercabar.
"Im sorry, i didn't meant that"
"Hurm, it's okay. Abang tahu abang tak kuat.
"Alolo, merajuk pulak"
"Takde lah, mari sini abang lick sayang sampai squirt, nak tak?"
"Nak!!!"
"gatal isteri abang ni. Dia mencubit hidung aku. Lidahnya bermain-main di sekitar klirotis ku. Beberapa minit kemudian badanku mengejang. "Ahhhh,good"
"Thanks abang"
"Welcome sayang, thanks juga puaskan abang malam ni. Abang akan ingat sampai bila-bila.
Dia kemudian mengucup pipi dan memeluk pinggang aku lalu kami tertidur keletihan.Continue....
Thanks for reading MEMP Sorry yer kalau bab ni explicit sgt..hehe..sis dah warning awl2 kn, spe suru bce jugak, degil..hehehe...Reader jgn buat bnda lain pulak..baca je..hehehe..sis gurau je.. ^^ klo ade typo sory k.
YOU ARE READING
Mr.Ego & Miss Penggoda ✔
RomanceT A M A T.. Satu tragedi hitam menimpa hidup Bella sehingga membuat dia menjadi seorang perempuan psiko. Adakah dia menjadi psiko disebabkan suaminya sendiri atau sebaliknya? "Diamlah betina sundal-Faris Izwan "Kau boleh hina aku ! Kau boleh caci...