Aku terjaga dari lena yang panjang. Aku menoleh di sebelah katil tempat tidurku. Kelihatan seorang lelaki sedang tidur nyenyak sekali. Aku mengusap rambutnya dengam lembut, Aku tidak sampai hati untuk mengejutkan dia.
Dia keletihan. Semalam dia bantai aku beround-round berturut-turut. Hampir aku tewas dengan permainan dia. Mana tidaknya hampir 12 kali aku klimaks semalam. Kepuasan yang berganda-ganda yang pernah aku nikmati dalam hidup.
Hampir dua jam aku mengerang dan mendesah tanpa henti. Sampai sekarang tekak aku masih sakit. Nampak tak permaiman dia tu?Aku semakin bangga dengan prestasi dia yang semakin meningkat dari masa ke masa.
Aku tahu dia guna Gambir Emas kerana aku terjumpa botol itu dia sembunyikan dalam almari baju. Aku tahu juga dia buat tu semua tu untuk aku.Aku tersenyum. Aku meletakkan kepala aku di atas dada bidangnya yang tidak berbulu serta dipenuhi dengan tompok merah iaitu bekas gigitan cinta yang aku berikan. Jangan main-main dengan aku.Aku mendengar degupan jantungnya.Aku tenang.
Beberapa minit kemudian, dia terjaga dari tidurnya, dia mengusap kepala aku dengan lembut.
"Sayang?"
Aku meletakkan dagu aku di dada sambil mataku menatap ke arahnya.
"Abang!!!",aku merengek manja. Bibirku digigit dengan penuh menggoda.
"Don't seduce me my love", dia merenung aku dengan pandangan yang manja.
Alamak!! Aku tersedar dari kesilapan aku. Jangan Bella, jangan goda dia. Lepas solat dulu baru goda dia.
"After this ok abang, let's pray first.
"Promise?"
"Ye abang, sejak abang tahan lama ni, makin menjadi-jadi ye"
"Of course. For you"
"Dah-dah jom. Kang terbabas pulak.
Aku bingkas bangun dari katil. Keadaan dingin pagi mula menggigit kulit aku, lebih-lebih lagi sekarang ni aku tengah naked. Aku mengambil bra aku yang tersangkut di tombol pintu. Ganas betul si Faris ni baling bra aku sampai tersangkut kat sini. Dress hitam aku, aku kutip. Mataku meliar mencari sesuatu.
"Mana panties aku?"Hampir beberapa minit aku mencari namun masih tidak berjaya dikesan. Aku melihat tingkap yamg berbuka.
"Jangan-jangan....."Aku melangkah menuju ke tingkap aku menoleh ke bawah. Sangkaanku tepat. Panties aku yang berwarna merah itu tergantung sepi di atas bunga orkid di luar rumah. Aku memandang muka Faris.
"Abang ni, kalau ye pun tak tahan sangat janganlah sampai nak buang panties sayang kat luar, kejam betul", aku menjeling ke arahnya.
"Alolo, sorrylah sayang. Abang tak sengaja, semalam tingkap tak tutup kan. Sayang marah ke?"
Aku tersengih. "Taklah",aku lantas menarik tangan dia dengan kuat. "Cepatlah bangun, kejap lagi nak masuk waktu ni. Tak baik melengah-lengahkan sembahyang".
"Ok sayang, im sorry". Dia bingkas bangun daripada pembaringannya. Mataku sempat menangkap juniornya yang berdiri tegak.
"Tengok apa tu sayang? Tak sabar eh? After this ok",dia tersenyum nakal
Mukaku merona merah. "Siot, kantoi lak aku tengok junior dia",bisik hati kecilku.
"Eleh",balasku pendek
"Naklah tu",dia mengusik aku.
"Whatever"
......................
Hari ini aku cuti manakala suami aku pulak bekerja. Mesti sunyi aku kat rumah hari ni.
Aku menyiapkan sarapan pagi. Selesai sarapan, Faris pun bertolak ke tempat kerja. Kini tinggallah aku sorang kat rumah.
YOU ARE READING
Mr.Ego & Miss Penggoda ✔
RomanceT A M A T.. Satu tragedi hitam menimpa hidup Bella sehingga membuat dia menjadi seorang perempuan psiko. Adakah dia menjadi psiko disebabkan suaminya sendiri atau sebaliknya? "Diamlah betina sundal-Faris Izwan "Kau boleh hina aku ! Kau boleh caci...