Saat gece 00:30 olmuştu. Uzun süredir yoldaydık. Yaklaşık 1 saatlik yol vardı. Benim gözlerim yavaş yavaş kapanmak üzereydi. Tam gözlerim kapanmıştı ki birden araba durdu. Babama ne olduğunu sordum."Benzin bitmiş garajda 2 litre benzin var onunla hallederim" dedi. Benzinin bitmesine şaşırmamıştım. Ne de olsa uzun süredir yoldaydık. Camdan babama bakıyordum. Birden"tamam depoyu doldurdum artık gidebiliriz" dedi.Yolumuza devam etmeye başladık. Aradan 1 saat geçtikten sonra çiftlikteki evlerin yanan ışıkları gözükmeye başladı. Çifliğe vardığımızda babam"işte geldik!" dedi.
Arabadan çıktığımda çiftlik çiftlik değilde sanki bir kasabaya benziyordu. Hava sisliydi ama tertemiz kokuyordu en azından şehir havasından daha iyiydi...
Babam öğretmen annem ise ev hanımıydı. Okullar kapanınca böyle sakin sessiz bir yerde yaşamayı düşünmüşlerdi. O yüzden hâla yüzleri gülüyordu. Bu yere gelmek için önceden hazırlık yapmışlardı.
Çiftlikte kırmızı ve turuncumsu renkte evler vardı. Biraz daha dikkatli bakınca mavi renkte bir ev olduğunu gördüm. Mavi rengi sevdiğim için babama" rengi mavi olan evde oturabilirmiyiz?"diye sordum. "Zaten o evde oturucaz Adrien" dedi babam. Bende böyle demesi üzerine gülümsedim.
O anda gözüme bir şey takıldı. Karanlık olduğu için kafası tek gözüyordu bende telefonumun el feneriyle ne olduğuna bakmak için yanına gittim. Yanına vardığımda onun bir korkuluk olduğunu gördüm.
Çok korkunç ve gerçekçi gibi duruyordu. Gözleri bizim eve doğru bakıyormuş gibi duruyordu. Gözleri oynamaya başladı. Birden Bana baktı!... Korktum tedirgin bir şekilde babama "hadi baba artık eve girelim!!" dedim."Tamam oğlum sen annenle git ben eşyaları alıp geliyorum arkanızdan" dedi babam.
Ben ve annem içeri girdik. Işığı açmak için düğmeyi aramaya başladım. Birkaç dakikadan sonra buldum ve açtım. Annem "Ayy!! Burası çok güzel" dedi. Gerçektende annemin dediği gibi çok güzeldi. Biz böyle konuşurken kapı çaldı."Ben açarım" dedim. Kapıyı açmak için kapıya ilerledim ve kapıyı açtım. Gelen babamdı elinde eşyalarımızla birlikte bekliyordu. Gülümseyerek"Dur! baba sana yardım edeyim" dedim. Sol elindekileri aldım. İçeriye götürdüm......
Saat 3'e çeyrek vardı. Çok yorulmuştuk. Eşyaları yerlerine yerleştirmişdik. Sadece benim odam kalmıştı.
-"Yukarı çıkıyorum, eşyarımı yerleştirip yatıcam" dedim.
- "Tamam oğlum,bizimde birkaç işimiz var onları bitirip bizde yatıcaz" dedi annem.
- "Tamam iyi geceler" dedim.
Merdivenlere doğru ilerlemeye başladım. Yukarı çıktım. Odama girdim. Odama girer girmez ağzım açık kaldı. Babam benim nasıl bir oda istediğimi iyi biliyordu. Odamı incelemeye başladım. Her şey çok güzeldi. Büyük kahverengi bir dolap, bir kitaplık,bir bilgisayar ve güzel bir baza. Eşyalarımı yerleştirmeye başladım. Bir an önce yerleştirip yatmak istiyordum. Yarım saate yakın bir sürede bitirdim. Saate baktım. 3:20 olmuştu. Zaman kaybetmeden üstümü çıkardım. Işığı kapatıp yattım.....