Másnap reggel csengetésre keltem. 9:18 volt, de én szerintem végigaoudtam volna az egész napot.. Felhúztam egy szőrmés zoknit és lementem a sötét szobámból, majd ajtót nyitottam.
- Igen? - néztem fel az ott álló személyre.
- Szedd össze magad! Mert ma átjön mindenki - mosolygott a fejembe Wyatt.
- Tökre szarul vagyok Wyatt - hisztiztem. - De felőlem gyertek. Van minden - mondtam.
- Ez király! Imádunk Cam! - ölelt meg a fiú - Akkor kb 1-2 óra múlva jövünk
- Okés - csuktam be az ajtót. Tényleg imádom őket, ezért előszedtem minden nasit ami itthon volt és a pultra tettem az innivalókat. Feloldottam a tvt és bekapcsoltam a játékgépet. Azonkívűl felporszívóztam, mert anya írta, hogy tegyek rendet.. utána felmentem az emeltre, be a szobámba ahol felhúztam a redőnyt és átöltöztem. Felvettem babarózsaszín, oldalán fehér csíkos szabadidőnadrágot. Igazából ennek is ilyen mackónadrág jellege volt, mert az alján le volt szorítva. Hozzá felvettem egy fehér, fekete feliratos pólót. Kiürítettem a szobámban a szemetest és miután visszaértem nem sokkal később csengettek. Valamiért izgultam. Valamiért hevesen vert a szívem. De ajtót nyitottam nekik. Köszöntek, megöleltem őket (Finn-nel csak egy "helo-t" mondtunk egymásnak).
- Srácok a tv fel van oldva, kaja és innivaló a pulton. Ha kell valami fent vagyok a szobámba. - mutogattam, majd a lépcső felé indultam.
- Nem is maradsz lent velünk? - kérdezte Jack.
- Nem.. álmos vagyok meg minden bajom van - mondtam.
- Majd rádnézünk - mondta mosolygva Jaeden.
- Oké - mentem fel a lépcsőn. Bementem a szobámba és lejjebb engedtem a redőnyt. Félhomály volt. Felkapcsoltam az égősort és bekapcsoltam a tv-t. Neki álltam nézni egy filmet. De tényleg. A legelsőt ami a pendrive-omon volt. Nagyfiúk. Igen, ez egy nagyon alap film, amit már vagy 100x láttam. A fiúk gondolom csak a röhögésem hallottál lentről, ezért először feljött Jack és Jaeden. Én megszokásból az ágyam közepén feküdtem, s amikor meglátták mit nézek ott ragadtak. Engem arrébb löktek, Jack befeküdt mellém, Jaeden pedig az ágy szélére. Még a takaróm alá is bebújtak. (Ne értsétek félre😂) Egy idő után Wyatt és Finn is feljött, mert a fiúk "eltűntek". Finn ezen megmozdulása különösen tetszett. Végre nem volt feszült a hangulat.
- Nehogy kihagyjatok már! - ugrott ránk Finn a szó teljes értelmében. Befeküdt a másik oldalamra, az ágyam másik végébe pedig Wyatt. A film közben először Jack, Jaeden majd én is elaludtam. Szerintem a végén már mindenki aludhatott. Életemben először aludtam fiúkkal, főleg, hogy Finn volt a bal oldalamon..