- Jóreggelt! - ugrott rám Wyatt.
- Jó lenne, ha nem ugranál rám ok nélkül - keltem fel, s magamhoz öleltem ezt a nyomorékot. - Ma nem akarok semmit sem csinálni - dőltem hátra ásítva.
- Finn biztos elvisz valahova - bökte az orrom alá Jack.
- Fhu Jack fogjad már be a szádat - vágtam hozzá egy párnát.
- Amúgy ja, elmehetnénk már valahova - adott Finn a kezembe egy bögre teát.
- Micsoda úriember - vettem át nevetve, s közben abban reménykedtem, hogy nem emlékszik semmire a tegnap estéből.
- Finn Wolfhard te hova az istenbe akarsz menni vasárnap kb. 10 órakor? - lépett közbe Jaeden.
- Bárhová. Buszoztatok már? - kérdezte Finn.
- Iskolabusz? - kortyoltam bele a teámba.
- Nem.. az a rendes. Tudjátok, ami egyik megállóból visz a másikba.. - oktatott ki minket.
- Nem nagyon szoktam utazgatni a városon belül - húztam oldalra a szám.
- Akkor itt az ideje.. és ha megbocsájtotok.. én felöltöznék.
- Egy szót se többet - adtam Wyatt kezébe a bögrém és felfutottam a lépcsőn, egyenesen a szobámba. Fúj. Ki kíváncsi arra, hogy Finn átöltözik?! Reggeli étvágyamnak lőttek. Szuper. Inkább kinyitottam a szekrényem és válogattam a ruháim közt. Kiválasztottam egy fekete-fehér csíkos pólót és egy világoskék kantáros nadrágot. Bementem a fürdőszobámba és befontam két oldalt a hajam, majd felhúztam a fekete Vans cipőm. Miután végeztem lementem a lépcsőn és reménykedtem, hogy mindenki átöltözött már. Tévedtem. Amint leértem és az ágyneműmért indultam, hogy majd szépen felviszem és megvetem az ágyam, de nem. Kedves Jaeden Lieberher haverom egy szál alsóban kergette Jacket, aki egy nadrágban futkosott a kanapé körül. Finn ezt röhögve vette a telefonjára, Wyatt pedig a hátam mögött játszott a hajammal.
- Fúj - néztem dermedten magam elé, majd megfogtam a takaróm és párnám. Aztán felmentem, majd megvetettem az ágyam. Ismét lementem, s ezúttal már kabátban fogadtak engem. Én is gyors magamra kaptam a sötétkék szőrös kapucnijú kabátom, majd el is indultunk.
- Hova is megyünk pontosan? - kérdeztem Finnt, mert egymás mellett mentünk hátul.
- Majd meglátod Cam. - fogta meg a kezem (?!?!?!?!?!?)