Második Rész

1.9K 132 0
                                    

- Na mivan srácok? - lépett be az ajtón Wyatt és egy napszemüveget tolt lejjeb a fejéről. Mindenki odament és "üdvözölte". A fiúk lepacsiztak vele, én pedig megöleltem.
- Napszemüveg lassan novemberben? - szedtem le róla és vettem fel a saját fejemre.
- De akkor... hé! - szólt utánam. Beültem Jaeden és Finn közé. Fogalmunk sem volt, hogy mit fogunk nézni, ugyanis Wyatt hozta a filmet.
- Mit is nézünk seggarc? - szólt oda Jack.
- A világ legjobb filmjét. Az univerzum egyetlen és utánozhatatlan műalkotását - kezdett bele Wyatt a végtelennek tűnő szónoklatába.
- Csak indítsd el tesó. Senkit nem érdekel. - veregette Finn hátba a fiút, mire én akaratom ellenére is nevetni kezdtem. Eközben persze Wyatt irányába néztem, aki Finnen túl a kanapé másik végében ült. Finn rámnézett és elmoslyodott.
- Kínoos.. - hallottam meg Jack idegesítő hangját a fotelből.
- Maradj meg magadnak. Ellie.. - szólt oda Finn, mire Jack kivételével mindenki nevetni kezdett. Wyatt végre elindította a filmet, amire nem más reakció jött, mint:
- Fhuu nemár...
- Most komolyan?
- Ahj Wyatt.. - mondták a fiúk össze vissza. Wyatt az "AZ"-t kapcsolta be.
- Ez vicces lesz - dőltem Jaeden vállára önelégülten. Én végigröhögtem közel minden pillanatot és a fiúk is kirohögték magukat, illetve egymást. Körülbelül a film felénél jött az a szuper ötlete Jack-nek (nem hittem, hogy ez valaha is elő fog fordulni), hogy hozzon Finn pokrócokat. Jack kapott egyet, mi egyet Jaedennel és egyet Wyatt és Finn. Mikor az a rész volt, hogy Gorgie-nak álcázta magát Pennywise szipogást hallotunk.
- Jaedeeeen - emeltem fel a fejem.
- Nem lett meg azóta sem.. ez a legszomorúbb az egész filmben.. az egészben.. - szipogott tovább.
- Jaaaahj.. - öleltem át anyáskodóan, mire egyből abbahagyta.

Maybe FriendsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang