Bezártam a szobám ajtaját és kinyitottam a szekrényem. Mivel este van már, így nyilván hidegebb is. Vagyis rendesen fel kell öltöznöm. Ezért kikaptam egy sötétkék magasderekú farmert, hozzá egy fekete pántos ujjatlant arra pedig egy fehér kötöttpulóvert húztam és a felső elejét betűrtem a nadrágomba. Felhúztam hozzá egy fekete bakancsot és a sötétkék kabátom. Kiengedtem a hajam és felvettem egy szürke sapit.Amint kész lettem kirontottam a szobámból és lefutottam a lépcsőn. Tapsoltam egyet és odakiabáltam nekik.
- Oké mehetünk melegek? - vetettem rájuk egy éles mosolyt.
- Pfff menjünk - tette keresztbe Jaeden a kezét. Kimentünk az ajtón és bezártam azt. A fiúk addig előre mentek, míg 2x megfordítottam a kulcsot a zárban. Csak Finn maradt ott.- Mit tervezel? - fogta meg a csuklom kissé idegesen.
- Majd meglátod! - futottam a többiek után. - Oké azthiszem itt vagyunk! - szólaltam meg 10 perc elteltével.
- Hol vagyunk? - kérdezte Finn.
- Kérlek szépen.. ez itt a gyerekkorom. - néztem körbe a villogó neonlámpákkal kivilágított helyiségben. Az alagútban.
- És mit tervezel itt? - kérdezte furcsa mosolyra húzva a száját Jack.
- Felelsz vagy mersz! - kiáltott fel Wyatt és felvett az eldobott üvegek közül egyet.- Én kezdek! - tépte ki Jaeden Wyatt kezéből, majd leült. Csatlakoztunk hozzá, s mikor már egy körben ültünk Jaeden pörgetett. - Haha Jack! - nevetett. - Felelsz vagy mersz? - kérdezte.
- Merek - jelentette ki bátran.
- Okéé akkor nyald meg Wyatt lábujjközét - dörzsölgette a tenyerét. Ez elég vicces történés volt, ezért Jacken kívűl már mindenki szakadt.- Nos.. én jövök! - pörgette meg az üveget Jack. - Camdeen! - hangsúlyozta a nevem, én meg csak a szemeim forgattam. - Fe...
- Felelek, majom! - vettem ki a kezéből az üveget.
- Ki tetszik innen közülünk? - tette fel a kérdést, majd összenéztem Wyattel.A tervem megvalósításra fog kerülni. Mélyen néztem Wyattre, ő pedig rám. Én egyre inkább csak bólogattam, ő meg csak rázta a fejét.
- Wyatt - néztem Finnre lenézően. Ezt az egészet meg sem beszélve pörgettem, majd megállítottam Finn-nél.
- Kibe vagy szerelmes? - tettem fel a kérdésem minden féle előzmény nélkül.
- Millie - nézett rám bosszúsan.
- Mi tetszik benne? - álltam fel.
- Minden - állt fel ő is.
- Miért tetszik? - lettem egyre idegesebb.
- Mert tökéletes számomra és rég voltunk már ennyire jóban. - döntögette a fejét, direkt, hogy engem produkáljon, majd idegesen megfordult és gyors léptekkel elment.Dermedten álltam kb 7 percet, majd ránéztem Wyattre.
- Menj! - mondta, a fiúk pedig csak bólogattak.
- Itt a kulcs.. botok - dobtam oda, majd Finn után kezdtem futni. Azt hiszem ezt rendesen elintéztem magamnak..