•| 4 6 |•

765 56 0
                                    

- Hé! - fogtam meg a vállát kiérve az ajtón. - Sajnálom, akármit is tettem - gondolkoztam a végén, de szerintem semmi rosszat nem tettem.
- Wyatt? Komolyan.. PONT Wyatt? - fordult vissza és nézett rám amolyan "most tényleg?" nézéssel.
- Apa nem lesz itthon karácsonykor. Lehet inkább visszamennék anyához. - vázoltam a helyzetet.
- Mi? - kerekedtek ki a szemei - Biztos, csak meg akartak lepni. Nem hagynának itt, Camden.
- De Finn, itt hagynának - ráztam a fejem keserű mosollyal az arcomon.
- Sajnálom. Minden rendben lesz - mondta, majd magához ölelt. Nagyon dramatikus helyzet volt, de tényleg.

➖➖➖Másnap, 6:00am➖➖➖

Nagyon korán van, de muszáj volt felkelnem. Ma van szerda, azaz az első nap az iskolában. Felvettem valami iskolába illő szettet, lehetőleg olyat, amibe ne tudjon belekötni Ashley.

Ashely Simpson

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Ashely Simpson.. az iskola menője. Az iskola legjobb szurkolója, a focicsapat álma. Tipikus gazdag, rózsaszín és bunkó. Aki utál engem, mert apukám rendező és van esélyem találkozni mindenféle hírességgel. Aki utál engem, mert van 4 igaz barátom, míg neki a kamubarátjai, akik ha egyszer beolt engem Ashely, azon nevetniük kell, mert őket is beoltja. Imádlak Ashley innen is.. A hajam két oldalra befontam, s bepakoltam a táskámba. Nyugodtan húztam magamra a bakancsom, mikor
- Camdeeeen! Segíts már kérlek! - kiabált le Wyatt az emeleti fürdőből.
- Aaahj mi van már? - futottam fel, nehogy miatta késsünk el a suliból. Benyitottam az ajtón és a haját piszkálta.
- Kérleek! - nézett rám, s biggyesztette le alsó ajkait.
- Balfék - forgattam a szemeim, majd beállítottam elviselhetőre göndör fürtjeit.
- Megteszi - húzta fel a vállát, majd ő is felvette a cipőjét és a kabátját. Magunkra kaptuk a táskánkat, s elindultunk. Finn-nel félúton italálkoztunk. Gyalog mentünk a suliba, mert nincsen olyan messze. Wyatt már előre ment a régi haverjaihoz, mi pedig mielőtt beléptünk volna a kapun, megállítottam Finn-t.
- Akkor barátok? - nyújtottam a karom.
- Talán barátok - fogott velem kezet.
- Rendben! - mosolyogtam, majd bementünk az épületbe. A szekrényemhez mentem, s beledobáltam a könyveim, illetve a tízóraim. Előkaptam az irodalmat, ugyanis ezzel kezdünk. A kezembe a 2 könyvvel és egy füzettel sétáltam a terembe. Ashley egyből kiszúrt. Kerültem a szemkontaktust és beültem a középső padsor harmadik padjába. Már csak 2 üres hely volt, az is a későknek. Wyattnek és Finn-nek. Wyatt beült Josh mellé hátra, jobb oldalra, Finn pedig a mögöttem lévő padot koptatta. Unalmas volt az óra, de szerencsére ez után matek, tesi, angol és osztályfőnöki van már csak vissza. "Csak".. ez még az első óra volt..na mindegy. Kibírom.

Maybe FriendsTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon