2

317 11 3
                                    

Klokken er 07.15 og jeg er lige vågnet. Jeg skal starte i skole idag. Ved ik helt om jeg glæder mig? Jeg blev jo mobbet.. men de er vel blevet ældre og klogere? Jeg sender lige en streak og står op. Jeg tager det her tøj på.

Og for at jeg ikke ligner en død kamel tager jeg Ogs lige lidt makeup på

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Og for at jeg ikke ligner en død kamel tager jeg Ogs lige lidt makeup på.

Og for at jeg ikke ligner en død kamel tager jeg Ogs lige lidt makeup på

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Derefter går jeg ned i køkkenet. "Godmorgen Esther!" Smiler jeg og krammer hende. "Ogs godmorgen til dig" siger jeg og krammer Lauritz. Jaja søskende kærlighed! Jeg sætter mig ved siden af Esther og begynder at spise. Da jeg er færdig går jeg ind og smider mig i sofaen da klokken kun er 07.45. "Skal jeg køre jer i skole?" Spørger mor. "Ja, det må du gerne" siger jeg.

"Hej hej!" Siger jeg og smækker bildøren. Vi går ind i skolegården og fortsætter op mig skolen. Jeg kigger hurtigt rundt men fast holder mit blik på en flok drenge der står op af en mur. De får øje på mig og giver mig elevatorblikket. Jeg smiler flabet til dem og går videre. Jeg finder hurtigt min klasse og går ind. "Asta?!" Udbryder en pige gruppe pludselig. "Øhh hej!" Siger jeg akavet. Det er Isabel, Amalie og Maja. De løber alle hen og krammer mig, hvor akavet kan det lige blive. "Vi har savnet dig!" Siger Maja. "Øhh.. altså hvad sker der? I mobbede mig?!" Siger jeg lidt vredt. "Undskyld.. kan vi ik bare starte på en frisk?" Spørger Isabel. "Jo self!" Griner jeg og krammer dem. Vi griner og sætter os ved et bord. Pludselig kommer drengene fra skolegården ind i klassen. "Hey det er sku da hende!" Hvisker den ene. Jeg vender mig langsomt om og kigger på dem. "Du er ik så god til at hviske" siger jeg. "Hun har ret Martinus, du kan ik hviske!" Siger en med hoodie og halv langt hår. "Jeg har Ogs et navn!" Siger jeg flabet. "Marcus" siger ham med hoodien. "Asta.." svare jeg koldt. I det kommer læren ind. Jeg smiler til ham og sætter mig på min plads.

Vi har frikvarter nu og jeg sider sammen med Amalie, Maja og Isabel. "Så du hvordan Marcus kiggede på dig?" Spørger Maja. "Ja, det der fuckboy blik" svare jeg. "Han er vildt lækker!" Hviner Isabel. "Ja, men hans personlighed stinker" griner jeg. "I passer så godt sammen!" Siger Amalie. "Hvem passer godt sammen?" Spørger Marcus og hans gruppe. "Gå med dig!" Skynder jeg mig at sige. Han smiler til mig og de sætter sig ved os. "Sagde jeg ik du skulle gå?" Spørger jeg flabet. "Rolig smukke" svare han kækt. Jeg vender øjne og rejser mig og går.

*efter skole*
Jeg er på vej ud af skolegården da en hånd tager fat i min arm. Jeg vender mig rundt, og kigger lige ind i marcus' brune øjne. Resten af drengene står bag ham. "Hvad vil du?!!" Spørger jeg irriteret. "Skal du noget i weekenden?" Spørger han flirtende. "Ja, undgå dig" smiler jeg. "Tag med til fest hos mig, det ville være hyggeligt" blinker han. "Hørte du mig ikke? Jeg skulle jo UNDGÅ dig" svare jeg. "Kom nu babe" flirter han. "Nej Marcus, glem det" svare jeg. Jeg vender mig om og går, i baggrunden kan jeg høre drengene snakke om mig. "Hun er fandme lækker!" Siger en. "Shut up din gris! Hun er min" siger Marcus vredt. Jeg vender mig og siger "næh!".
——————————————————————————
Hvad synes du om at Marcus er lidt en fuckboy??

I'm back - Marcus & MartinusWhere stories live. Discover now