"Kom her hen!" Råber Susanne vores lærer. "Den første hytte er pigernes hytte, og den der ligger lige ved siden af er drengenes hytte, og så den der ligger lidt væk er den blandede hytte." Forklare hun. Vi nikker bare. "Der er ikke plads til alle i pigerne i pigehytten, så der er nogen der er nødt til at sove med drengene" siger Bjørn. Vi nikker bare som svar. Alle de andre piger spurter over mod pigehytten, imens jeg bare står og ser mig forvirret om. "Skal du med ind til os babe?" Spørger Marcus. "Det kan jeg jo blive nødt til" sukker jeg. Han sender score-blikket til de andre drenge og går mod den blandedehytte. "Vi kunne ikke få plads" sukker pigerne da de kommer tilbage. "Så må vi sove med drengene.." svare jeg og tager mine ting og begynder at gå. Da vi kommer ind løber pigerne over i hjørnet og smider deres ting i de tre tomme senge. "Der er ikke flere senge! Hvor skal jeg sove?" Spørger jeg irriteret. "Hos mig? Der er masser af plads" blinker Marcus. Jeg sukker og smider mine ting ved hans seng, skubber Marcus ned og lægger mig i sengen. "Jeg synes du sover fint der min ven" siger jeg og blinker til ham. "Jaja, jeg kommer op til dig. Det ved du godt ikke?" Siger han flirtende. "Jo, jo det ved jeg godt" griner jeg.
*om aftenen*
Vi skal til at lave bål og riste skumfiduser. De sidder alle rundt om bålet med tæpper og dyner. Jeg sidder bare for mig selv i hytten.. ved ik hvad der er sket. Men mit humør er bare sunket ned i er dybt hul. Jeg er så ked af det, men jeg ved ikke hvorfor? Jeg er bare helt nede...
"Skal du med smukke?" Spørger Marcus som kommer ind efter en dyne og en hoodie. "Nej.." svare jeg bare. Han kigger uforstående på mig. "Hvorfor ik? Du var så glad for lidt siden??" Spørger han. Jeg kigger bare væk. "Det gider jeg ik!" Siger han og kaster hoodien hen til mig. "Kom så babe! Du sidder ved mig!" Siger han. Jeg smiler og tager hoodien påJeg smiler til ham. "Kom nu" klager han. Jeg ryster på hovedet. Han går hen og løfter mig op så jeg hænger over hans skulder. "Marcus din lort! Sæt mig nu ned!" Griner jeg. Han løfter mig hele vejen ud til bålet.
*marcus' synsvinkel*
Planen går nogenlunde... ja altså aftalen var jo at skulle score hende og så droppe hende. Men jeg ved ikke rigtig om jeg har lyst, for hun er jo fkn dejlig!
*asta' synsvinkel*
Der er gået en times tid og vi sidder stadig om bålet. Mig ved siden af Marcus. Marcus har taget dynen og hans arm omkring mig da det er lidt koldt. "I skal til at gå i seng!" Siger Susanne. Vi rejser os og går mod hytten.Vi ligger nu i sengene, igen mig ved siden af Marcus. Jeg kigger ind i væggen og tænker på alt det der allerede er sket. Jeg har fået nogle fantastiske veninder, gode drenge venner og så er der Marcus. Marcus Gunnarsen, jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige. Jeg er nok lidt bange for at han er en fuckboy, men han er så sød. Jeg tror altså jeg er ved at få følelser for ham. Pludselig mærker jeg en varm arm om min mave. Det er Marcus.. selvfølgelig!
——————————————————————————
Nyt kapitel!!
Skriv gerne hvad i synes om bogen.
Husk at stemme! Det gør mig SÅ glad!! 😁
YOU ARE READING
I'm back - Marcus & Martinus
FanfictionJeg har faktisk altid boet i Trofors, eller.. næsten. Jeg blev mobbet ud af skolen. Ja, hårdt at sige. But that's life! Jeg har boet i Trondheim i 2 år nu, men nu flytter vi tilbage. Jeg ved faktisk ikke helt hvorfor vi flytter tilbage. Det er ihver...