"Seriøst? Det var da ret sødt" siger jeg og smiler til ham. "Ja, det er rigtigt. Jeg er og vil altid være forelsket i dig" svare han og smiler endu mere flirtende til mig. Hvordan undgår man at blive blød i knæene? Altså det er jo umuligt. Jeg smiler flirtende tilbage og griner. "Du så fkn lækker!" Sukker han. "Jamen tak, du er heller ikke så grim" siger jeg og smiler. "Der er plads til 2 hos mig?" Siger han og blinker til mig. "Jeg kommer senere" svare jeg og lukker vinduet.
Klokken er 23.45 og min familie er gået i seng, og jeg skal over til Marcus. Jeg står op tager en hvid Tommy Hilfiger t-shirt på og tager min dyne omkring mig. Jeg snupper min mobil og lister nedenunder. Jeg tager mine birkenstock på og går ud af døren og over til Marcus. Jeg løber over til Marcus. Jeg banker ikke på, jeg lister bare ind. Jeg sætter mine sko og lister op af den knirkende trappe. Jeg går stille hen til marcus' værelse og går ind. "Hej smukke" siger han ovre fra sin seng. "Hejsa" siger jeg og smider mig i sengen. Der er stille lidt. "Hvorfor?" Spørger jeg pludselig. "Hvad?" Spørger Marcus forvirret. "Hvorfor vædede du om mig?" Spørger jeg stille. "Vil du høre det hele fra start?" Spørger han. "Ja" svare jeg. "Siden 8 klasse har jeg været stemplet som fuckboy. Jeg var kærester med Isabel i 1 uge, men det gik ikke. Jeg var hende utro med Amalie... jeg var ikke klogere! Siden da har drengene og jeg væddet om piger. Folk er vel blevet vandt til det. Jacob tænkte at det var min tur til at score den nye pige da du kom. Så jeg tog udfordringen op. Jeg vidste ikke på det tidspunkt hvor fantastisk du var. Jeg har fortrudt så meget. Du er så perfekt!" Siger han. Jeg svare ikke, jeg kaster mig bare ind i hans arme. "Undskyld, undskyld, undskyld! Jeg skulle aldrig have gjordt det.. undskyld" siger han trist. "Hold nu kæft og kys mig!" Siger jeg hurtigt. "Det skal du ikke sige to gange" svare han og kysser mig. Han udvikler hurtigt kysset til snav. Han trækker mig ned i sengen så jeg sidder oven på ham. Vi kysser videre og det bliver mere intenst. Det er ender med at vi kun har undertøj på. Pludselig går døren op, og der står Emma og tinus. "Ej se nu igen! Asta' hoved er inde i Marcus' mund!" Siger Emma højt. "Shh!!" Tysser Marcus. Men det er for sent, der står Gerd-Anne og Kjeld-Erik. "Hvad laver Asta dog her?" Spørger Gerd-Anne forbløffet. "Hun sover her bare.." svare Marcus. "Jaer right, sover" siger tinus og laver gåseøjne ved sover. Jeg sender ham dræber-blikket og han går. "Må jeg blive?" Spørger jeg. "Ja selvfølgelig" svare Kjeld-Erik. "Mange tak og gå så!" Siger Marcus akavet. Da de er gået og døren er lukket flækker vi af grin. Døren går op igen og Kjeld-Erik' hoved titter frem. "Her!" Siger han og kaster et kondom efter Marcus. Han griner bare og svare "tror du ikke jeg har?". Jeg ved sku ikke hvad jeg skal sige så jeg trækker bare langsomt dynen op over hovedet. "Godnat prinsesse" siger Marcus og kysser mig i nakken. "Godnat" svare jeg og putter mig ind til ham.
YOU ARE READING
I'm back - Marcus & Martinus
FanfictionJeg har faktisk altid boet i Trofors, eller.. næsten. Jeg blev mobbet ud af skolen. Ja, hårdt at sige. But that's life! Jeg har boet i Trondheim i 2 år nu, men nu flytter vi tilbage. Jeg ved faktisk ikke helt hvorfor vi flytter tilbage. Det er ihver...