5

288 9 0
                                    

* næste dag marcus' synsvinkel*
Jeg vågnet op med verdens underligste følelse. En følelse af tømmermænd, altså var pænt fuld i går. En følelse af glæde og tryghed, Asta ligger i mine arme. Hun er den mest fantastiske pige i verden. Jeg rejser mig og går ned i køkkenet.
*astas synsvinkel*
Jeg vågner og kigger rundt. Hvor fanden er jeg hende? Jeg kigger ned af mig selv. Jeg har Marcus' t-shirt på.. nej! Det er løgn jeg blev og sov i går. Jeg skynder mig op og tage mit tøj på, tage alle mine ting. Så lister jeg ned af trappen og tager mine sko på. Og så er jeg smuttet uden at sige farvel.
*marcus' synsvinkel*
Klokken er 12.00 så jeg går op og ser om hun er vågen. Jeg åbner forsigtigt døren og går stille hen til sengen. "Asta?" Siger jeg spørgende og løfter dynen.. men hun er væk. Pis! Hun er skredet uden at sige farvel.
*søndag aften astas synsvinkel*
Klokken er ved at være 19.30 og jeg skal til at pakke. Jeg finder min kuffert frem under sengen og åbner den. "Esther!" Kalder jeg. Lidt efter kommer hun ind af døren. "Hvad?!" Spørger hun irriteret. "Slap dog af!" Griner jeg. "Du skal bare lige hjælpe mig med at pakke" tilføjer jeg. "Okay" siger hun og sætter sig på gulvet foran kufferten. Efter en time er vi færdige. "Tak for hjælpen" siger jeg og smiler til hende. "Så lidt" svare hun og går. Jeg lægger mig bare i min seng og ser Twilight. Efter 2 film falder jeg i søvn.
——————————————————————————
Undskyld for kort kapitel, men der kommer et laaangt kapitel bagefter ;)

I'm back - Marcus & MartinusWhere stories live. Discover now