3

324 12 4
                                    

*fredag morgen klokken 07.11*
"Lad nu vær! Kom med den, det er ik din!" Råber jeg og løber efter Esther som har taget min hoodie. "Jamen du bruger den aldrig!" Råber hun. "Kom med den dun møgunge?!" Råber jeg. Jep, helt normal morgen hos familien Jensen. "Piger! Hold så op!" Råber min far gennem huset. Jeg sender Esther det vildeste dræberblik og siger "vis den går i stykker, kvæler jeg dig!". Jeg tramper op på mit værelse og tager tøj på

 Jeg tramper op på mit værelse og tager tøj på

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Derefter lægger jeg bare lidt makeup. Jeg går ned i køkkenet og sætter mig og glor ned i min mobil. "Hva så sure?" Spørger Lauritz grinene. "Jeg hader dig!" Mumler jeg. "Sovet godt?" Spørger han. "Hvad tror du selv?!" Vrisser jeg. "Slap lige af!" Griner han. Klokken er 07.45 og vi skal til at køre mod skolen. Jeg går ud i gangen og tager mine sko på.

Jeg sætter mig ud i bilen og så køre vi mod skolen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg sætter mig ud i bilen og så køre vi mod skolen.

*på skolen*
Jeg går gennem skolegården og ind på skolen. "Hej" siger jeg og sætter mig ved siden af de andre piger. "Godmorgen" svare Maja. "Ej jeg elsker dit tøj!" Siger Isabel. "Mange tak" smiler jeg. "Du har mega god stil!" Siger Amalie. "Tak men din er bedre" griner jeg. Vi sidder og snakker om tøj indtil vi bliver afbrudt af drengene. "Hva' kommet du så i aften?" Spørger Marcus og bider sig i læben. "Næh? Jeg skulle jo undgå dig" svare jeg. "Du så lækker!" Siger han opgivende. "Du er fanget i friendzone brormand!" Griner Martinus. "Jeg kommer ud!" Siger han. "Tror du selv på det?" Griner en af han venner Magnus. "Nej" sukker han grinene og sætter sig på sin plads. Læren kommer ind og timen begynder. "I dag skal vi planlægge vores årlige hyttetur!" Siger Charlotte vores lære glad. "Yes!" Siger drengene. "Vi skal finde ud af hvor vi skal hen, hvad vi skal lave, hvor vi skal sove og bo" fortsætter hun. "Nogen forslag?" Tilføjet hun. "Vi kan tage ud til vandet?" Foreslår Maja. "Ej ja! Det kunne være hyggeligt" siger jeg. "Det gider vi sku da ikke! Vi skal på storby tur!" Siger klassens dulle Sarah. "Havet er ved taget" siger Charlotte. Maja og jeg kigger på hinanden og sender så-kan-hun-lære-det-blikket. "Må vi sove sammen med pigerne?" Spørger Jacob en af marcus' venner. "Altså vis pigerne ikke har noget imod det, må i vel gerne" siger Charlotte. Drengene giver hinanden highfive. "Jeg gider ik sove sammen ned drengene!" Klager selma Sarahs veninde. "Kan vi så ik have tre hytter? En til piger, en til drenge og en til drenge og piger?" Spørger jeg. "Jo, god ide Asta" siger Charlotte og smiler til mig. Jeg kigger over på pigerne og giver dem vi-skal-IK-sove-med-drengene-blikket, de nikker og timen fortsætter. Vi for de sidste ting på plads, og vi taget afsted på mandag.
——————————————————————————
Hvad synes i??

I'm back - Marcus & MartinusWhere stories live. Discover now