13

266 5 0
                                    

*marcus' synsvinkel*
Jeg kan ikke sove. Vi havde næsten sex! Hvorfor skulle Emma og tinus Ogs lige ødelægge det. De er så irriterende. "Sover du?" Hvisker Asta pludselig. "Nej..." sukker jeg. "Hvad tænker du på?" Spørger hun stille. "Dig, vi havde næsten sex og så kommer tinus og Emma og ødelægger det hele" svare jeg irriteret. "Min familie sover som sten, der er ingen der forstyre os hos mig" svare hun lidt flirtende. Uden at svare rejser jeg mig og tager nogle fodbold shorts på. "Hva' skal du med?" Spørger jeg. Hun griner og tager sin t-shirt på og trækker dynen op om sig. Jeg går hen og bære hende op over min skulder, og så er vi ellers skredet hjem til hende.

Vi går stille ind af døren og op på hendes værelse. Jeg smider hende i sengen og begynder at kysse hende på halsen. Små støn forlader hendes mund da jeg rammer hendes ømme punkt. Jeg laver nogle sugemærker på hendes hals, derefter kysser jeg hende. Kysset udvikler sig hurtigt til snav. Kysset bliver intenst og så kan du nok godt gætte dig til resten. Til dig som ikke er så klog så havde vi sex :).
——————————————————————————
Jaja, frækt ;))! Ahhah ej skriv lige vis det skal være mere eller mindre detaljeret :). Der kommer nok ikke noget op et stykke tid, skal meget i den her måned :(

I'm back - Marcus & MartinusWhere stories live. Discover now