6

283 9 0
                                    

*mandag morgen klokken 07.02*
Jeg er lige vågnet og ligger bare med min mobil. Da jeg har sendt en 'streak' snap slukker jeg mobilen og lægger den på mit natbord. Derefter rejser jeg mig og tager tøj på.

 Derefter rejser jeg mig og tager tøj på

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Esther!!!" Råber jeg så højt jeg kan. Lidt efter går døren op og ind kommer Lauritz. "Hvorfor råber du gennem hele huset?!" Spørger han irriteret. "Gå nu ud! Jeg fkn hader dig!" Råber jeg. "Slap dog af man!" Svare han og lukker døren. Hurtigt bliver døren åbnet igen. "Gå nu ud Lauritz jeg hader dig!" Råber jeg. "Jeg hedder bu Esther med okay" griner Esther. "Hvad var det du råbte sådan for?" Tilføjer hun. "Er det dig der har tager min morphe 35o palette?" Spørger jeg. "Ja?" Siger hun spørgende. "Så kom med den, det er min!" Siger jeg surt. "Slap dog af.. sure kælling!" Det sidste siger hun mumlende. Lidt efter kommer hun trampende ind igen med paletten i hånden. "Tak!" Vrisser jeg. "Her!" Siger du vredt og kaster paletten efter mig. Jeg når ikke at gribe den så den ryger på gulvet. Jeg sender hende et dræberblik og hun går. Jeg trækker vejret dybt og samler den op, og åbner den langsomt. Den er knust til atomer! Den var helt ny! Jeg har brugt den 3 gange! Jeg hader hende så meget!! Jeg falder lidt ned og lægger min makeup færdig.

 Den er knust til atomer! Den var helt ny! Jeg har brugt den 3 gange! Jeg hader hende så meget!! Jeg falder lidt ned og lægger min makeup færdig

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Klokken er nu blevet 07.35 og jeg har spist og børstet tænder og er på vej ud af døren. Jeg kan bare mærke det bliver en dårlig dag! "Hej hej røvhuller!" Råber jeg gennem huset og går. Da jeg når skolen får jeg øje på de andre der står og venter på bussen, jeg spotter hurtigt pigerne og går over til dem. "Hej!" Siger de glad. "Hej" siger jeg surt. "Dårlig morgen?" Spørger Maja. "Esther smadrede min helt nye morphe 35o palette!" Siger jeg vredt. "Ej seriøst?! Den er jo mega dyr!" Siger Amalie chokeret. "Ja, 560kr" siger jeg. "Ej hvor synd!" Siger Isabel. Idet kommer bussen kørende ind på parkeringspladsen. Vi er de sidste der går ind i bussen. Bag i bussen sidder Marcus, Martinus, Magnus og Jacob, og foran sidder alle pigerne. Vi er så tvunget til at side sammen med drengene. Jeg går bagerst og ender med at side ved siden af Marcus. "Hvor lang tid skal vi køre?" Spørger jeg Bjørn vores lære. "4 timer" svare han. "Ej det mener du ikke!" Siger jeg surt. Han griner bare og snakker med nogen andre elever. Jeg sukker dybt og sætter mig til at høre musik. "Nå, skal vi så sove sammen.. igen" spørger Marcus flirtende. "Ærligt hvad tror du selv!" Spørger jeg som om han er idiot. "Du så fkn hot!" Siger han. "Nå, det du ik" svare jeg igen. "Hva' er det den tid på måneden?" Spørger jacob grinende. "Nej din idiot! Jeg har bare haft en dårlig morgen" vrisser jeg. "Undskyld!" Sukker han. "Hvorfor har du haft en dårlig morgen?" Spørger tinus nysgerrigt. "Fordi Esther har smadret min morphe 35o palette" sukker jeg irriteret. Drengene kigger forvirret rundt på hinanden. "Det er en øjenskygge palette" griner jeg. "Nårr!" Griner de. Der er stille lidt. Pludselig hvisker Marcus til mig "du er smuk med og uden makeup babe". De kilder helt i kroppen.
*4 timer senere*
Vi træder ud af bussen og begynder at gå mod hytterne. Vi går i lidt tid, og til sidst kommer vi til 3 hytter. Hytterne ligger i en rundkreds og i midten er et bålsted.

I'm back - Marcus & MartinusWhere stories live. Discover now