8

295 9 3
                                    

*1 måned senere*
Klokken er 14.35 og det er fredag. Lige nu ligger Marcus på gulvet. Ja spørg ikke hvorfor? Ahhaha! "Hvad ligger du der for?" Spørger jeg og griner. "Det ved jeg faktisk ikke" griner han og sætter sig op i sengen ved siden af mig. "Bliver du og sover? Jeg kan simpelthen ikke undvære dig" siger han og sender mig et flirtende blik. "Du så klam!" Griner jeg. Der er stille lidt. "Ja, jeg bliver" siger jeg. Jeg griner og kigger på ham. Tænk at det er min bedste ven. Marcus Gunnarsen, min bedste ven. "Jeg elsker dig" siger han. "Ro på Romeo!" Griner jeg. Der er igen stille. "Jeg går ind til tinus" siger jeg og går. "Tinuuuus!!" Råber jeg da jeg braser ind af døren. "Jamen hej min skat" griner han. "Du bliver simpelthen nødt til at hjælpe mig!" Siger jeg og smider mig i hans seng. "Hvad nu?" Spørger han lyttende. "Jeg tror jeg har følelser for Marcus.." siger jeg stille. "Jamen han er jo Ogs forelsket i dig?" Griner han. "Det troede jeg du vidste" tilføjer han. "Undskyld hvad?!" Spørger jeg forvirret. "Ja altså han er mega vild med dig" siger han. Jeg nikker og går ind til Marcus igen. Jeg bliver stående foran døren helt i chok. "Hvad nu?" Griner Marcus. "Du ligner en der har set et spøgelse" tilføjer han. "Er du vild med mig?" Spørger jeg lavt. "Hvad?" Spørger han. "Er du vild med mig?" Spørger jeg igen. Han rejser sig og går langsomt hen til mig. "Ja, jeg er Asta" siger han og bider sig i læben. "Jeg er... Ogs vil med dig" siger jeg og smiler. Han smiler tilbage og ligger sine læber på mine. Vi kysser lidt og han udvikler det stille til snav. Han trækker mig stille hen til sengen og smider mig. Derefter fortsætter han kysset. Pludselig går døren op, og Emma komme hoppende ind. Vi snaver bare videre Ahhah. "Mooooooar!! Jeg tror Asta' hoved er inde i Marcus' mund!" Råber hun så alle i huset kan høre det. Marcus stopper kysset og begynder at grine, og får mig til at grine. Jeg kigger på Emma som står og ser skræmt på os. "Jeg tror ikke jeg kan sove i nat.." siger hun stille og går, og så flækker vi af grin.

*senere om aftenen*
"Unger vi skal spise!" Råber Kjell-Erik. "Skal vi gå ned?" Spørger jeg, Marcus. "Så kom lige og hjælp mig op" klager han. Jeg går hen til sengen og rækker mine hænder frem, så han kan komme op. Han tager fat i mine hænder og trækker mig ned så jeg ligger halvt op på ham.
(Like this👇🏻)

Jeg fniser og smiler til ham

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg fniser og smiler til ham. Han køre sin hånd ned af min ryg og ligger den på min numse. (Btw jeg bruger ikke ordet røv så tit i historien! Hader det ord Hahahah). Vi ligger lidt indtil tinus kommer ind. "Couple goooooals!" Siger han. Vi griner bare. "Men øhm vi skulle faktisk spise, så vis i nu kunne vente med at kæreste sådan så ville det være fint" siger han og går. Vi rejser os og går ned til de andre og sætter os ved bordet. "Se selv, hun mangler ikke sit hoved Emma" siger Gerd-Anne. Jeg griner bare. "Jamen det lignede at hendes hoved var inde i hans mund" griner hun. Jeg kigger på Marcus som griner.
____________________________________
Så!! Har lige skrevet det her kapitel! Shit jeg er god! Dab på det!! Ahhahaha!! Skriv gerne forslag om hvad i synes skal ske. Så er i nogle skattebasser<3

I'm back - Marcus & MartinusWhere stories live. Discover now