" Best men will win "Rafiq tersenyum senget sambil memandang Akif . Dia melangkah ke tengah ruang bilik tidur . Dengan selamba membuka butang baju bermula dari atas . Begitu juga Akif yang sudah shirtless di hadapan Adreana .
Gadis itu ternganga . Tangan dia menutup kedua-dua mata daripada melihat dua jejaka di hadapan . Sungguh memalukan !
" Come here , boy ! You start first ."
Rafiq menjeling sekilas . Dia mula membuat sedikit lompatan rendah agar urat saraf tidak mudah kejang . Adreana terus melangkah keluar dari bilik . Teringatkan sesuatu .
Satu tempat yang mahu dia tuju dari tadi lagi . Akif dan Rafiq langsung tidak perasan akan kepergiaan Adreana . Sibuk sangat berlawan .
Mereka berdua berentap .
Tidak menunggu lama , Rafiq lekas menumbuk muka Akif dan dia menendang perut Akif sampai jatuh tertiarap . Lawannya mengeluarkan bunyi batuk yang kuat . Sedikit darah terkeluar dari mulut .
" Baru beberapa minit , kau dah lemah ." Rungut Rafiq . Tiba-tiba rasa tak syok , mudah sangat lawan dia tumbang .
Akif smirk . Dia bangun lalu menolak Rafiq kasar sehingga pecah cermin . Leher Rafiq dicekak dan dihempas ke atas lantai yang berterabur dengan kaca-kaca .
ARGHHH !
Rafiq mengaduh .
" Don't try talk too much . Inilah padahnya . Riak dengan kelebihan yang kau ada . So , mari kita habiskan pertarungan ni . Aku tak suka buang masa ." Akif mengerling laci meja yang berdekatan dengan katil saiz kingnya.
Melihat Akif sedikit hilang tumpuan , Rafiq menarik kaki Akif hingga dia jatuh terbaring . Serpihan kaca dia capai lalu menoreh sedikit kulit kaki Akif membuatkan lelaki itu merintih sakit . Dia mengangkat tangan yang memegang kaca .
" Kadang- kadang aku boleh jadi psiko macam ini ."
Zapp !
Ditoreh tangan kanan dan tangan kiri Akif pula . Pergerakannya pantas . Tak mampu Akif nak lepaskan diri .
" Dan kadang-kadang aku boleh bunuh orang yang aku benci . Tiada simpati . Tiada maaf bagimu . " Gumam Rafiq bersuara perlahan .
Dilepaskan kaca pada tangan . Kemudian terbaring di sebelah Akif . Merasakan dirinya dalam kepenatan, mata ditutup seketika .
Akif membuka mata . Biarpun kekuatan badan sedikit hilang , tangan Akif bergerak perlahan mencapai laci meja . Dibuka perlahan lahan agar tidak menghasilkan bunyi . Satu benda dicapai sambil tersenyum sinis.
' Kita belum menang lagi budak ' getus hati Akif perlahan . Badannya berguling ke arah Rafiq seraya meletakkan benda itu pada leher Rafiq . Hampir mengena kulit Rafiq .
Belum sempat mahu menyuntik , Rafiq cepat tersedar. Dia mahu bangun dari terbaring atas lantai tapi terjatuh kembali apabila Akif dengan jayanya menyuntik sesuatu cecair itu masuk ke dalam badan Rafiq.
YOU ARE READING
Badboys Vs Mafia Girls | complete
Action" You know what? Badboys has the good lips . Do you wanna taste it ? " *smirk* -The 5RF ft The Scarlet Reds- " What the hell , man ! Kau baru cabul bibir aku . It's my first kiss ! Aku benci kau ." 𝑩𝒂𝒅𝒃𝒐𝒚𝒔 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒃𝒆𝒊𝒏𝒈...