" Aku terima nikahnya Xiera Adreana Binti Alfine Eirman dengan mas kahwin seribu ringgit malaysia tunai . "' sah ? '
" Sah !! "
Maka sahlah Adreana sebagai isteri kepada Syed Rafiq Fahmi . Rafiq berdiri dan melangkah ke arah Adreana . Tangan Adreana diraih lalu cincin disarung ke jari manis . Tanpa membuang masa , Adreana menyalam Rafiq dan dibalas dengan kucupan hangat pada ubun-ubun .
Adreana mengalirkan air mata kesyukuran . Gembira akhirnya bersama dengan cinta yang terakhri baginya .
Rafiq menarik tangan Adreana untuk berdiri . Mereka berjalan ke arah kek yang disusun cantik . Rafiq memegang tangan Adrena dan kek dipotong bersama-sama .
Kek yang dipotong disuap ke dalam mulut Rafiq . Tersenyum Rafiq sambil makan . Kek sepotong diambil sedikit lalu disuap pula ke mulut Adreana .
Kusyuk Adreana makan . Rafiq tersenyum kecil tatkala gelagat Adreana makan , dia perhatikan .
" I love you , Dolcezza ( sayang ). "
" I love you too , my bad boy. "
Dahi dilekapkan , mata merenung antara satu sama lain . Tersingkap senyuman yang sangat indah di hari bahagia itu . Rafiq mencuit hidung Adreana lalu ketawa bersama.
Tanpa disedari , photo mereka automatik ditangkap oleh kamera yang telah didirikan di suatu tempat . Suatu kenangan yang pasti tidak akan dilupakan.
+++++
" Aku nikahkan dikau Tengku Raden Faqiy bersama anakku Evans Qaisya Binti Emril Wafin dengan senaskah Al-Quran.. "
Faqiy berdehem . Dia menarik nafas dan menghembuskannya . Tangannya menggenggam tangan si bakal bapa mertuanya.
" Aku terima nikahnya Evans Qaisya binti Emril Wafin dengan senaskah Al-Quran. "
" Sah ? "
" Sah !! "
Faqiy mengusap mukanya . Bersyukur . Dia tersenyum lega sebelum tangan Emril disalam dan dipeluk . Kaki menapak perlahan ke arah Qaisya yang duduk bersimpuh .
Faqiy mendudukkan badannya di hadapan Qaisya . Kotak cincin yang dihulur oleh ibu mertuanya diambil lalu menyarungnya ke jari Qaisya .
Qaisya mengambil tangan Faqiy lalu menciumnya penuh syahdu . Tidak menunggu lama , dahinya pula dikucup oleh Faqiy .
Faqiy menjauhkan kepalanya . Kedua-dua belah Pipi Qaisya dipegang .
" Aku nak bagitahu sesuatu ni .."
" Apa dia ? "
" One is satu , Dead ia mati ,
Aku nak cakap sesuatu , hanya kau yang tetap di hati . "Mereka dikerumun dengan sanak saudara di keluarga belah Qaisya . Bunyi tepukan dan sorakan berselang seli . Ditambah pula dengan percikan kamera ditekan.
" Kak Qaisya , balaslah . Apa lagi .."
Sampuk salah seorang adik sepupu Qaisya yang membuatkan Qaisya bertambah malu . Faqiy mengangkat keningnya sebelah . Mencabar Qaisya untuk membalasnya .
Qaisya menjeling dan berdehem .
" Attack is serang , Wood is kayu ,
Aku berani terus terang .. I love you . "
YOU ARE READING
Badboys Vs Mafia Girls | complete
حركة (أكشن)" You know what? Badboys has the good lips . Do you wanna taste it ? " *smirk* -The 5RF ft The Scarlet Reds- " What the hell , man ! Kau baru cabul bibir aku . It's my first kiss ! Aku benci kau ." 𝑩𝒂𝒅𝒃𝒐𝒚𝒔 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒃𝒆𝒊𝒏𝒈...