Beberapa tahun kemudian ..
Bunyi dentingan pedang yang semakin bising tidak melarikan pandangannya terhadap lawan di hadapan .
Lawannya ialah seorang remaja lelaki yang berumur 17 tahun . Seorang badboy mengikut perangai papanya . Berbadan tegap dan tinggi serta berkulit cerah . Poker face ditayang menampakkan kebekuan yang mendalam .
Malah , dia jarang mempamerkan senyuman , menayang lesung pipit di kedua-dua belah pipi . Bandana headband di kepala cukup membuktikan dia seorang badboy .
" Kenapa ? Tergoda dengan penampilan aku ke hurm ? "
Lawannya mengambil langkah untuk mendekati tetapi dia tangkas menepis kehadiran lelaki itu menggunakan pedang yang dipegang .
Kening dijongket sebelah . Sesekali gadis itu berdecit . Kerek rupanya mamat ni !
" Badboy macam kau , aku tak tergoda langsung . "
" Ouh ? Betul ke ? "
Si pihak lawan mendekatinya perlahan-lahan . Wah! Seperti dia pula yang digoda .
" Stay away .."
Langkah jejaka itu makin hampir sehingga dia dapat rasa badan dia tersentuh pada dinding . Jejaka itu menundukkan wajah untuk melihat wakaj dia dengan lebih dekat wajah dia . Dia merungut perlahan . Kenapa perlu adanya dinding ?
" If not ? "
Dia tersenyum sinis . Cabar dia ya . Pantang betul orang cuba cabar dirinya . Lawannya belum kenal diri dia yang sebenar .
" You mess with wrong person actually . "
" Then , let me know more about you . "
Dia tidak membalas lalu menjauhkan diri daripada jejaka itu . Pedang yang dipegang dilibas pada muka lawannya tetapi hanya terkena sipi-sipi .
" Aku tak berminat nak bercerita tentang diri aku kepada lelaki badboy macam kau ni . "
" I don't care. "
Terteleng wajah jejaka itu ke tepi . Calar pada muka disentuh sebelum menatap muka gadis itu . Lawannya tersenyum sinis .
" Ini sahaja yang kau mampu buat ? Setakat calar ni , apalah sangat . "
Lawannya ketawa kecil . Gadis itu hanya menjeling tajam . Tubuh jejaka itu ditolak jauh daripada dia . Kata -kata jejaka itu tidak dipedulikan dan hanya beredar dari situ .
Dia .. Rafirna Wakeel , pemain pedang wushu . Mempunyai keluarga mafia . Mamanya ; Adreana seorang ketua mafia , manakala papanya ; Rafiq seorang bekas badboy . Jadi , dia sudah hafal ayat-ayat badboy dan sudah muak apabila diganggu oleh lawannya itu .
+++++
Dazrin Lawenz
Dazrin menendang dinding di hadapan . Tidak dipedulikan kakinya yang sakit . Dia terasa bengang dengan tingkah laku selamba gadis itu tadi . Pipi yang terluk , disentuh .
" You mess with me , Rafirna . "
Dia merengus geram sebelum bibirnya menguntumkan senyuman senget .
" Aku akan jatuhkan kau . Sehingga kau melutut kepada aku . Tapi aku takkan buat macam tu sebab kau gadis kesayangan aku . "
YOU ARE READING
Badboys Vs Mafia Girls | complete
Action" You know what? Badboys has the good lips . Do you wanna taste it ? " *smirk* -The 5RF ft The Scarlet Reds- " What the hell , man ! Kau baru cabul bibir aku . It's my first kiss ! Aku benci kau ." 𝑩𝒂𝒅𝒃𝒐𝒚𝒔 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒃𝒆𝒊𝒏𝒈...