Ειμαι σίγουρους πως αυτο που είδε η Mary δεν ηταν σίγουρα όνειρο αλλα καποιος προσπαθεί να ελέγξει το μυαλό και τις σκέψεις της.Δεν ξερω ποιος μπορει να ειναι αλλα δεν ειναι καθολου καλο αυτο.
[..]
Την επόμενη μερα η Mary ηρθε ακομα πιο νωρίς, σίγουρα κατι κακο ειχε συμβεί.Την ειδα να τρέχει απο το παράθυρο και κατεβηκα αμέσως κατω."Mary τι εγινε;"την ειδα σε φριχτή κατάσταση.Τα ματια της ηταν πρησμένα.
"L..lay"του ειπα και ξαφνικά ολα θόλωσαν.
Την επιασα και την πηγα στο δωματιο μου.Την εβαλα να ξαπλώσει και απλα περίμενα.Τι μπορει να εγινε και να ηταν ετσι...Πέρασε αρκετή ωρα και ειδα πως η Mary άρχισε να συνέρχεται. Ετρεξα αμέσως κοντά της.Με κοίταξε στα ματια,δεν μου ειπε τίποτα και με αγκαλιασε σφιχτα.
"Mary"
"Συγνωμη"του ειπακαι απομακρύνθηκα.
"Τι έπαθες;"
"Εγω...εγω αυτο που ειδα"
"Πες μου"
"Δεν ηταν σαν όνειρο...
έμοιαζε πραγματικό."Ημουν σιγουρος απο την αρχη οτι κατι δεν πήγαινε καλα.Καποιος προσπαθεί να της κανει κακο.
"Πες μου ακριβως τι εγινε, απο την στιγμη που σε άφησα σπιτι σου μεχρι την ωρα που ήρθες εδω"
"Μολις με άφησες σπιτι μπηκα μεσα και ξαπλωσα αμέσως.Μετα απο καποια λεπτα με πειρε ο υπνος..Ειδα πως ημουν μονη σε μια λίμνη...ξαφνικά άρχισε να βρέχει και ετσι αρχισα να τρεχω γρηγορα ομως...ένιωθα ενα πόνο στο στηθος και επεσα κατω...τοτε με πλησίασε ενας άνδρας και με ρωτησε αν ημουν καλα...για καπιο λογο του ειπα πως ηταν θεμα χρόνου να πεθάνω και ξαφνικά ένιωσα έναν πόνο στο χερι σαν να με ειχε γρατζουνιση..."
Δε...δεν μπορει να ειναι αυτος...Αυτη..αυτη η ιστορια..ειναι δικια μου..Μολις άκουσα αυτα που μου ειπε η Mary έχασα την γη μεσα απο τα ποδια μου..αυτος που με εκανε ετσι προσπαθεί να επικοινωνήσει μαζι μου και μου στέλνει μυνηματα μέσο της Mary δεν θα τον αφήσω να συνεχίσει να ενοχλεί την Mary.Την κοιταξα στα ματια και την αγκαλιασα σφιχτα.Ηταν το πρωτο ατομο που είδε αυτο που έπαθα..
"Δεν θελω να φοβάσαι Mary ηταν μονο ενα όνειρο.
Κοιμησου εδω τωρα""Και εσυ που θα κοιμηθείς;"
"Εχω κατι να κανω οποτε μην ανησυχεις και απλα ξεκουράσου."
"Ενταξει"ειπα και ξαπλωσα.
YOU ARE READING
Blood Love.
VampireΌλα εξελίσσονται σε ένα μικρό χωριό της Αγγλίας το 1550,όταν ενας νεαρός πάσχει απο μια θανατηφόρα ασθένεια.Ο χρόνος που του απομένει ειναι ελάχιστος,για αυτο και αποφασίζει εκείνο το μοιραίο βραδυ να δεί το αγαπημένο μέρος του για μια τελευταία φορ...