5 Μήνες Μετά.
Περάσαν ήδη 5 μήνες από την μέρα που έφυγα από το χωρίο .Είδα είδη αρκετά μέρη μαζί με τον Lay.Έχουμε έρθει ακόμα πιο κοντά και νιώθω πιο οικεία μαζί του.Δεν παύω όμως να σκέφτομαι καθημερινά την Κ.Blake.Ο Lay πρέπει να το έχει καταλάβει αλλά δεν θέλω να του πω κάτι σχετικά με την κ.Blake για να μην τον επιβαρύνω άλλωστε λύπη την μισή μέρα από το σπίτι.Νιώθω όμως πως κάτι δεν πάει καλά μαζί του...Δεν τρώει σχεδόν ποτέ ακόμα και από την μέρα που ήρθαμε εδω.Επισης υπαρχουν στιγμες που ξυπναω το βραδυ και τον βρισκω παντα ξυπνιο.
Αρχισε να βραδυαζει και δεν εβλεπα να ερχεται ο Lay.Ισως κατι να του ειχε τυχει με την δουλεια του.Περιμενα για λιγο ακομα μηπως ερχοταν,αλλα τιποτα.Πηγα στο δωματιο μου και ξαπλωσα σκεφτομενη τι να του ειχε τυχει,μηπως επαθε τιποτα;Οχι Mary ηρεμισε,ειναι καλα.Με τις σκεψεις αυτες με πειρε ο υπνος.
252 Χρονια Πριν.
''Lay πρεπει να τραφεις.''ειπε κρατοντας τον καρπο της κοπελας που βρισκοταν απεναντι μου.
''Μην με πιεζεις Alex.Σου ειπα πως μετα απο αυτο που εκανα δεν πρεπει να χασω ξανα τον ελεγχω.'' Ο Alex ειναι αυτος που με μεταλαξε,δεν επρεπε να ειμαι μαζι του αυτη την στιγμη.Δεν ξερω ουτε για πιο λογο συνεχιζω και τον ακολουθω,ειμαι τοσο μπερδεμενος αυτην την στιγμη.
''Οπως θες''ειπε και αρπαξε βιαια τον καρπο της κοπελας ενω την δαγκωσε ρουφοντας το αιμα της.Δεν μπορουσα αλλο να τον βλεπω και ετσι τον εσπρωξα απο κοντα της.
''Τι νομιζεις οτι κανεις;''
''Σε βαρεθηκα Alex'' ειπα και τον χτυπησα.
''Θες να φυγεις Lay;Φυγε λοιπον,αλλα να θυμασε πως εγω ημουν μαζι σου εκεινη την μερα...''
''Σταματα''του ειπα ενω εφυγα.Αν δεν με γρατζουνουσε εκεινη την μερα τιποτα απο ολα αυτα δεν θα ειχαν συμβει.Μου κατεστρεψε την ζωη,καλυτερα να παιθενα τοτε που επρεπε παρα να ζω μια ζωη σαν τερας.
[...]
Ημουν ετοιμος να παω στο σπιτι.Οταν καποιος με αρπαξε απο το χερι και με εσπρωξε δυνατα στον τοιχο.Αμεσως καταλαβα ποιος ηταν.
''Τι θες παλι Alex;''
''Να σου πω τον τροπο που μπορεις να πεθανεις.Η μαλλον να μιλησουμε για την Mary;''
''Για την Mary;Τι σε εχει πιασει και ασχολεισε μαζι της;''
''Ειναι μια νυχτοαιματη''
YOU ARE READING
Blood Love.
VampireΌλα εξελίσσονται σε ένα μικρό χωριό της Αγγλίας το 1550,όταν ενας νεαρός πάσχει απο μια θανατηφόρα ασθένεια.Ο χρόνος που του απομένει ειναι ελάχιστος,για αυτο και αποφασίζει εκείνο το μοιραίο βραδυ να δεί το αγαπημένο μέρος του για μια τελευταία φορ...