Κεφαλαιο 6ο.

137 39 1
                                    

Περίμενα μεχρι να αποκοιμηθεί η Mary.Λιγη ωρα αργότερα ειδα πως την πειρε ο υπνος.Εφυγα απο το πανδοχείο για βρω αυτον που την ενόχλησε,τωρα πλεον ημουν σιγουρος ποιος την κυνήγησε.


251 χρονια πριν

Πέρασε ενας χρόνος απο τοτε που μεταλλάχθηκα και έγινα ενα τέρας,θελω να παιθανω να μην ειμαι ετσι πλεον,εχω δοκιμάσει πολλούς τρόπους και δεν εχω παθει τίποτα.Ολοι οσοι έχουν προσπαθήσει να με σκωτοσουν απορούν γιατι δεν παθαίνω τίποτα,εχω κανει τόσα τραγικά πραγματα που μου αξίζει να παιθανω.
[...]
Προχωρούσα προς το σπίτι της Mary μηπως ξαναεμφανίστει αυτος.Ενιωθα πως καποιος με ακολουθούσε γυρισα γρηγορα και τον κολλησα στον τοιχο με δύναμη.

"Καιρο εχουμε να τα πούμε Lay απο ποτε εχουμε να τα πούμε;Απο τοτε που σε μεταλαξα η απο τοτε που..."

"Σταματα" του ειπα φωνάζοντας

"Πες μου γιατι ενοχλείς την Mary?"

"Θα σου πω καποια αλλη στιγμη"ειπε και εξαφανίστηκε μεσα σε λιγα δευτερόλεπτα.

252 Χρονια Πριν

Ένιωθα την γευση του αίματος τοσο έντονα.Δεν σταματησα να ρουφάω το αιμα απο τον καρπό του θύματος μου..

"Τι βλεπω εδω;"άκουσα μια φωνη και γυρισα το βλέμμα μου σε αυτον που ακούστηκε.

"Ποιος εισαι εσυ;"

"Δεν με θυμασε Lay?"

"Πως ξερεις το ονομα μου;"

"Πως γίνεται να μην ξερω το ονομα σου;Οταν αυτος που σε μετάλλαξε ειμαι εγω.."

"Εσυ..εισαι εκείνος...που με γρατζουνισε.."

"Δεν δέχομαι το εκείνος..να με λες Alex"

"Γιατι με εκανες ετσι;"του ειπα φωνάζοντας.

"Σε έσωσα Lay δεν εισαι πλεον άρρωστος..θα μπορούσες να με ευχαριστήσεις"

"Να σε ευχαριστήσω;Που με εκανες τέρας;"

"Τέρας;Δεν ευθύνομαι εγω που τρέφεσαι με ανθρώπινο αιμα."

"Σταματα"του ειπα και τον κολλησα στον τοιχο με δύναμη.

"Παρε τα χερια σου απο πανω μου"ειπε και με έσπρωξε μακριά.

"Τι θες απο εμενα;"

"Ηρθα για να σε παρω μαζι μου.Θα σε βοηθήσω να ελέγξεις την πείνα σου.Τι λες θα ερθεις μαζι μου;"

"Αληθεια μπορεις να με βοηθήσεις;"

"Μα φυσικα Lay"

"Ενταξει"

[...]

Δεν μπορώ να καταλάβω τι θελει απο εμενα ξανα..Θα τον βρω ομως..

Blood Love.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang