Κεφάλαιο 11o.

138 36 4
                                    

Πραγματικά τρόμαξα όταν είδα τον Lay μέσα στα αίματα .Φυσικά όμως κατάλαβα πως κάτι δεν πήγαινε καλά και αυτό με ανησυχούσε όλο και περισσότερο .Αφού έφυγε ο Lay και πήγε στο δωμάτιο του πήγα και εγώ στο δικό μου.Δεν μπορούσα να κοιμηθώ με τίποτα,σκεφτόμουν συνεχώς τον Lay.Έπρεπε να μάθω τι είχε συμβεί.

[...]

''Καλήμερα Mary''

''Καλήμερα''είπα

''Έχεις κάτι;''

''Ναι Lay.Θέλω να μάθω γιατί ήσουν μέσα στα αίματα .Ανησυχώ για εσένα δεν το     καταλαβαίνεις;''

''Mary μην αρχίζεις τώρα σε παρακαλώ .Θα σου πω κάποια άλλη φορά.''

''Θέλω  να μάθω τώρα.''

''Mary μην επιμένεις .Δεν μπορώ να σου πω γιατί...δεν θέλω να πληγωθείς και να με μισήσεις.''

''Lay σου έδωσα μια υπόσχεση και θα την τηρήσω .Εντάξει δεν θα επιμείνω άλλο .Θα περιμένω μέχρι να είσαι έτοιμος και να μου πεις.''

''Εντάξει και σε ευχαριστώ που καταλαβαίνεις.''είπε και χαμογέλασε.

''Δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς.''

''Θα ήθελες να πάμε μια βόλτα σήμερα;''

''Ναι θα ήθελα''είπα χαμογελώντας.

[...]

Το απόγευμα δεν άργησε να έρθει και θα βγαίναμε έξω.

''Που θα πάμε αυτή την φορά;''ρώτησα.

''Θα πάμε στο κέντρο του Λονδίνου.''

''Αλήθεια;Ωραία''είπα χαμογελώντας.

Λίγα λεπτά αργότερα είχαμε φτάσει στο κέντρο .Είχε αρκετό κόσμο όπως πάντα .Ήταν τόσο όμορφα που πραγματικά δεν ήθελες να φύγεις από εκεί.

''Σου αρέσει εδώ;''

''Ναι είναι πολύ ωραία.''

''Χαίρομαι που σου αρέσει.Mary θέλω να σε ρωτήσω κάτι.''

''Πες μου.''

''Μόλις θυμήθηκα πως την άλλη εβδομάδα θα γίνει μια δεξίωση και με έχουν καλέσει .Θέλεις να με συνοδεύσεις;''

''Δεν ξέρω Lay.Δεν νομίζω πως κολλάω με τον κόσμο της υψηλής κοινωνίας''

''Mary μην λες ασυναρτησίες .Όλοι από κάπου ξεκινάμε για να φτάσουμε ψηλά .Άλλωστε θα είναι και κάποιοι φίλοι μου και θα ήθελα πολύ να στους γνωρίσω .Λοιπόν θα με συνοδεύσεις;''

''Εντάξει θα έρθω.''

''Ωραία''της είπα χαμογελώντας.

''Όμως...δεν έχω να βάλω κάτι κάλο.''

''Άστο πάνω μου αυτό,μην σε απασχολεί καθόλου.''

''Εντάξει τότε.''είπα χαμογελώντας.

Blood Love.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang