''Σάλος γίνεται σε όλο το Λονδίνο .Οι πολίτες έχουν ξεσηκωθεί. Αρκετός κόσμος έρχεται από άλλες περιοχές για να βοηθήσουν τους πολίτες του Λονδίνου .Αρκετοί άνθρωποι έχουν βρεθεί νεκρή από επιθέσεις ζώων .Οι πολίτες και κυνηγοί έχουν πάρει δραστικά μέτρα για την προστασία όλων.''
''Lay δες την εφημερίδα.''είπα και του την έδωσε ενώ άρχισε να διαβάζει.
''Νομίζω πρέπει να φύγουμε για λίγο καιρό .Μέχρι να ηρεμήσουν τα πράγματα.''
''Εντάξει άλλα που θα πάμε;''
''Στο χωριό σου.''
''Αλήθεια;''
''Ναι.Θα πάμε να δούμε την κ.Blake.''
''Και πόσο θα μείνουμε;''
''Όσο θέλεις εσύ.''
''Δυο εβδομάδες;''
''Εντάξει,μεθαύριο φεύγουμε;''
''Ωραία.''είπα και τον αγκάλιασα.
''Απλά θέλω να είμαστε μαζί κάπου ήσυχα.''Μου είπε και με έσφιξε περισσότερο στην αγκαλιά του.
''Και εγώ Lay.Δεν μπορούμε να μείνουμε εδώ πέρα.''
''Συμφωνώ.''
[....]
Δυο Μέρες Μετά.
''Χαίρομαι που θα κάνουμε έκπληξη στην κ.Blake.''
''Και εγώ Mary.Πως νιώθεις που θα ξαναγυρίσεις πίσω;''
''Δεν ξέρω πως να το περιγράψω. Χαίρομαι τόσο πολύ.''
''Τουλάχιστον εκεί θα είναι πιο ήρεμα.''
''Πάντα είναι ήρεμα''
Κάποιες ώρες μετά είχαμε φτάσει στο χωριό .Το πρώτο πράγμα που κάναμε ήταν να πάμε στο πανδοχείο .Μπήκαμε μέσα και είδαμε την κ.Blake να κάθετε.
''Να περάσουμε;''
''Mary,Lay δεν το πιστεύω.''Σηκώθηκε αμέσως από την θέση της,ήρθε αμέσως προς το μέρος μας και μας αγκάλιασε.
''Τι ευχάριστη έκπληξη .Πως αποφασίσατε να έρθετε;''
''Δεν μάθατε τι γίνεται στο Λονδίνο κ.Blake;''
''Όχι Mary τι έγινε;''
''Κάθε μέρα πεθαίνουν αρκετοί άνθρωποι από επιθέσεις ζώων και έχουν έρθει κυνηγοί και από άλλες περιοχές για να βοηθήσουν .Όπως καταλαβαίνεται τα πράγματα δεν είναι καθόλου καλά.''της απάντησε ο Lay.
''Καλά κάνατε και ήρθατε εδώ.''
''Ας μην το συζητήσουμε άλλο .Εσείς πως είστε κ.Blake;''την ρώτησα.
YOU ARE READING
Blood Love.
VampireΌλα εξελίσσονται σε ένα μικρό χωριό της Αγγλίας το 1550,όταν ενας νεαρός πάσχει απο μια θανατηφόρα ασθένεια.Ο χρόνος που του απομένει ειναι ελάχιστος,για αυτο και αποφασίζει εκείνο το μοιραίο βραδυ να δεί το αγαπημένο μέρος του για μια τελευταία φορ...