Κεφάλαιο 21.

60 21 0
                                    

Ήμασταν στο μέρος όπου είχαμε έρθει πρώτη φορά .Κοιτούσαμε και οι δυο το Λονδίνο.

''Ποτέ δεν θα το βαρεθώ αυτό το μέρος.''Είπα και τον κοίταξα.

''Ούτε και εγώ''είπε και μου έπιασε το χέρι.

''Lay..''

''Σ αγαπώ''είπε και με κοίταξε .Η Καρδιά μου άρχισε να χτυπάει τόσο δυνατά για ακόμη μια φορά .Νιώθω τόσο χαρούμενη όταν είμαι δίπλα του.

''Και εγώ σ αγαπώ Lay''είπα και του χαμογέλασα .Με πλησίασε αρκετά και ένωσε τα χείλη μας για ακόμα μια φορά ,ενώ ακολούθησε ένα τρυφερό και γλυκό φιλί.

[....]

''Lay πήγα στο κέντρο σήμερα.Ήταν όλοι μαζεμένη και κοιτούσαν μια ανακοίνωση''

''Τι έλεγε;''

''Lay...θα φέρουν και άλλους κυνηγούς..και προσπαθούν να εκπαιδεύσουν και αυτούς που δεν είναι. Τι θα κάνουμε;''

''Τίποτα,δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για αυτό''

''Ναι αλλά..''

''Mary ξέρεις πως μόνο εσύ μπορείς να με σκοτώσεις.''

''Μπορείς να μην το ξαναπείς;Μου είναι δύσκολο να το  αποδεχτώ.''

''Συγνώμη έχεις δίκιο.''είπα και την αγκάλιασα.

[...]

''Magnus τι γίνετε εδώ;''τον ρώτησε ο Lay.

''Αύριο θα έρθουν και άλλοι κυνηγοί και όσοι θέλουν να βοηθήσουν θα εκπαιδευτούν από αύριο. Οι αστυνομία δεν μπορεί να κάνει πολλά για αυτό και εμείς θα πάρουμε τα απαραίτητα μέτρα. Υπάρχουν πολλά πτώματα στο Λονδίνο οι περισσότεροι είναι νεκρή από βρικόλακες και λυκάνθρώπους.''

''Κατάλαβα.''

''Εσύ θα βοηθήσεις;''

''Δεν μπορεί,δηλαδή δεν θα είμαστε εδώ για κάποιο διάστημα.''απάντησα.

''Και που θα πάτε;''

''Στην μητέρα μου .Είναι εκτός Λονδίνου.''αναγκάστηκα να του πω ψέματα γιατί δεν ήθελα με τίποτα ο Lay να τον βοηθήσει.

''Για πόσο θα μείνετε.''

''Για μια εβδομάδα .Σωστά Lay;''

''Ναι λυπάμαι Magnus.Κάποια άλλη φορά.''

''Εντάξει δεν πειράζει.''

''Λοιπόν εμείς να πηγαίνουμε.''είπα και έπιασα το χέρι του Lay.

''Τα λέμε''μας είπε και έπειτα έφυγε.

''Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σκοτώνουν τόσους πολλούς.''

''Ούτε εγώ ξέρω τι γίνεται Mary.Πρώτη φορά βλέπω τόσους πολλούς κυνηγούς να ενώνονται.''

Blood Love.Where stories live. Discover now