''Mary θέλω να σου πω κάτι''
''Έγινε κάτι Lay;''
''Ναι,δηλαδή,όχι ακριβώς απλά θέλω να μιλήσουμε για τον γάμο μας.''
''Ωραία''
''Θες να πάμε στο χωριό σου η εδώ;''
''Εδώ,έξω από το Λονδίνο υπάρχει ένα μικρο εκκλησάκι τι λες να πάμε εκεί;''
''Εντάξει,θα κανονίσω εγώ τις λεπτομέρειες,απλά πες μου την ημερομηνία που θες.''
''8 Νοεμβρίου''είπα χαμογελώντας.
''Είναι κάτι συγκεκριμένο στις 8 Νοεμβρίου και χαίρεσαι.''
''Δεν θυμάσαι;''
''Όχι''
''8 Νοεμβρίου ήταν η μέρα που πρωτοσυναντηθήκαμε.''
''Αλήθεια;Το θυμώσουν;''
''Μα φυσικά. Πρώτη φορά εκνευριστικά τόσο πολύ με άνθρωπο''
''Συγνώμη για αυτό''είπε και γέλασε.
''Σε συγχώρησα''
''Λοιπόν θα τα πούμε μετά''μου είπε και μου έδωσε ένα απαλό φιλί στο μάγουλο και μετά έφυγε.
[...]
''Lay''
''Magnus;''
''Που πας;''
''Να κανονίσω της λεπτομέρειες του γάμου μου.''
''Θα παντρευτείς;''
''Ναι σε δυο εβδομάδες.''
''Συγχαρητήρια.''
''Ευχαριστώ''
''Πρέπει να σου πω κάτι όμως.''
''Σε ακούω''
''Λοιπόν πρέπει να ξανάρθετε για αίμα.''
''Γιατί;''
''Θέλουν να ξανακάνουμε το ίδιο σε όλους. Είναι αρκετή που δεν δώσανε για αυτό ξαναπαίρνουμε από όλους.''
''Εντάξει. Θα το πω στην Mary και θα έρθουμε σε μερικές μέρες.''
''Εντάξει όποτε έχετε χρόνο και ξανά συγχαρητήρια για τον γάμο σας.''
''Ευχαριστούμε,τα λέμε Magnus''του είπα και έφυγα.
[...]
''Mary είδα τον Magnus''
''Μιλήσατε;''
''Μου είπε πως πρέπει να ξαναδώσουμε αίμα.''
''Μα γιατί;''
''Οι ανώτερη του θέλουν να ξαναδώσουν όλοι γιατί οι περισσότεροι δεν δώσανε.''
''Πρέπει να ξανά πιεις.''
''Αν ξαναπιώ δεν ξέρω πιο θα είναι το δεύτερο στάδιο.''
''Μπορούμε να το ψάξουμε.''
''Πως;''
''Από βιβλία.''
''Και τα εμπιστεύεσαι;''
''Φυσικά. Αφού διάβασα για τους βρικόλακες και κατάλαβα ότι είσαι και εσύ.''
''Εντάξει τότε,ας ψάξουμε σε βιβλία.''
''Δεν έχουμε πολλά εδώ.''
''Πάμε στην βιβλιοθήκη.''
''Εντάξει.''
[....]
Ήμασταν στην βιβλιοθήκη σχεδόν τρεις ώρες. Τα μάτια μου πονούσαν .Δεν είχα βρει κανένα βιβλίο που να αναφέρει τους νυχτοαίματους και τους βρικόλακες.
''Mary το βρήκα.''Μου φώναξε ο Lay και αμέσως πήγα δίπλα του.
''Για να δω''είπα και πήρα το βιβλίο στα χέρια μου ενώ άρχισα να διαβάζω.
ΝΥΧΤΟΑΙΜΑΤΗ ΚΑΙ ΒΡΙΚΟΛΑΚΕΣ
Οι βρικόλακες είναι μυθικά πλάσματα όπως οι περισσότεροι γνωρίζουμε. Οι νυχτοαίματη είναι ένα είδος ανθρώπων που το αίμα τους είναι μαύρο. Δηλαδή το αίμα τους αναδεικνύει το σκοτάδι. Υπάρχει επίσης ένα είδος βρικολάκων που δεν μπορούν να πεθάνουν με τον συνηθισμένο τρόπο,αλλά μόνο από το αίμα ενός νυχτοαίματου. βέβαια για να έχει επίδραση το αίμα ενός νυχτοαίματου θα πρέπει να υπάρξει αληθινή αγάπη. Καθώς οι βρικόλακας τραφεί από έναν νυχτοαίματο,το αίμα του νυχτοαίματου θα αρχίσει να γίνεται κόκκινο ενώ ο βρικόλακας θα αρχίσει να γίνεται ξανά άνθρωπος, μέχρι να φτάσει στο τελευταίο στάδιο .Υπάρχουν τέσσερα στάδια.
1ο Στάδιο:Ο Βρικόλακας θα μπορεί να κοιμάται.
2ο Στάδιο:Το δέρμα του θα έχει την θερμοκρασία ενός ανθρώπου.
3ο Στάδιο:Τα μάτια του θα πάψουν να αλλάζουν χρώμα καθώς και πεινά για αίμα θα μειώνετε όλο και περισσότερο και θα τρέφεται σιγά-σιγά με κανονική τροφή.
4ο Στάδιο:Θα χάσει όλες τις δυνάμεις που είχε ως βρικόλακας και θα ξαναγίνει άνθρωπος όμως θα πεθάνει.
''Lay..''
''Δεν θα φτάσουμε σε αυτό το σημείο μην ανησυχείς.''
YOU ARE READING
Blood Love.
VampireΌλα εξελίσσονται σε ένα μικρό χωριό της Αγγλίας το 1550,όταν ενας νεαρός πάσχει απο μια θανατηφόρα ασθένεια.Ο χρόνος που του απομένει ειναι ελάχιστος,για αυτο και αποφασίζει εκείνο το μοιραίο βραδυ να δεί το αγαπημένο μέρος του για μια τελευταία φορ...