Μου δάγκωσε ξανά τον καρπό. Αυτό την φορά δεν διήρκεσε πολύ .Μπορεί να το ελέγξει.
''Δεν μου αρέσει να το κάνω αυτό.''
''Δεν θα ξαναγίνει στο υπόσχομαι.''
''Δεν φταις εσύ Mary''είπα και την αγκάλιασα.
[...]
Λίγες Μέρες Μετά.
''Magnus ήρθαμε''
''Ωραία,μπείτε στην ουρά και περιμένετε για λίγο.''
Αφού μπήκαμε στην ουρά και περιμέναμε για λίγα λεπτά ,ήρθε η σειρά μας .Δώσαμε αίμα για ακόμη μια φορά και αυτή την φορά το αίμα μου ήταν κόκκινο και όχι μαύρο .Όλα πήγαν καλά,ελπίζω να μην ξαναδώ τον Magnus πότε ξανά .Δεν θέλω να σκέφτομαι όλα αυτά που γίνονται στο Λονδίνο. Άλλωστε σε μια εβδομάδα παντρεύομαι και το μόνο που με νοιάζει είναι ο Lay.
''Όλα πήγαν καλά Mary''μου είπε και μου κράτησε το χέρι.
''Ελπίζω να μην ξαναδούμε τον Magnus.''
''Δεν θα τον ξαναδούμε στο υπόσχομαι.''μου είπε και κούνησα το κεφάλι μου θετικά.
[....]
''Θέλω να πάμε κάπου Mary.''
''Που;''
''Στο μέρος οπού έμενα μικρός και θέλω να σε πάω στο αγαπημένο μου μέρος.''
''Θα ήθελα πολύ να το δω.''του είπα χαμογελώντας.
Την επόμενη κιόλας μέρα είχαμε φύγει από το Λονδίνο και είχαμε πάει στο μέρος οπού έμενε παλιότερα ο Lay.Μόλις φτάσαμε δάκρυα κυλούσαν από το πρόσωπο του. Πρέπει να του είχε λείψει αυτό το μέρος πάρα πολύ.
''Πάμε στο αγαπημένο σου μέρος;''
''Ναι,πάμε''.
Λίγα λεπτά αργότερα είχαμε φτάσει και ένα τεράστιο χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο του.
''Ποσά χρόνια είχα να έρθω.''
''Είναι πολύ όμορφα Lay''του είπα και μου χαμογέλασε.
''Χαίρομαι που ήρθες μαζί μου Mary.Δεν νομίζω πως θα μπορούσα να είχα έρθει μόνος μου.''
''Και εγώ χαίρομαι που μου είπες να έρθω .Ήθελα πολύ να δω το αγαπημένο σου μέρος.''
''Mary;''είπε και με κοίταξε.
''Ναι''είπα και του χαμογέλασα.
''Πραγματικά σ΄αγαπώ πολύ.''
''Και εγώ σ΄αγαπώ Lay''είπα χαμογελώντας ενώ δεν άργησε να ενώσει τα χείλη μας.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Blood Love.
VampiroΌλα εξελίσσονται σε ένα μικρό χωριό της Αγγλίας το 1550,όταν ενας νεαρός πάσχει απο μια θανατηφόρα ασθένεια.Ο χρόνος που του απομένει ειναι ελάχιστος,για αυτο και αποφασίζει εκείνο το μοιραίο βραδυ να δεί το αγαπημένο μέρος του για μια τελευταία φορ...