Sehun y-yapma tanrı aşkına.
Kapa çeneni, Bunu o piç sevgilinle buluşmadan önce düşünecektin!
O-O benim sevgilim değil, yemin ederim. Sadece ders notu sordu ve bende olmadığını söyledim.
Sadece bu kadar yemin ederim.Hem ağlayıp hemde Sehun'a yanlış anladığı olayı anlatıyordum.
Sen beni salak mı sandın huh?
Sen cidden hayatımda gördüğüm en sürtük insansın!Saçlarımı bıraktığında göz yaşlarımı sildim ve ona baktım.
Ben... Hıck sürtük değilim!
Oturduğum yere eğildi ve çeneni sıkıca tutup yüzüne bakmamı sağladı.
Sen masum görünümlü küçük bir sürtüksün bebeğim.
Göz yaşlarım yine yanaklarımdan aşağı süzülürken günün üçüncü tokadını yemiştim...
Hak etmeden...
Sehun ayaklandığında eline kulaklığımı alıp parçalamıştı.
Eğer benim sevgilimsen olacaklara ve sonuçlarına katlanacaksın. Ben daha önce çıktığın sümsük sevgililerine benzemem! Beni kimse de değiştiremez. Bunu kimse başaramadı ki, başaramaz da.
Ben ne seninle ne de bir başkasıyla sevgili falan değilim! Seni sevmiyorum, senden nefret ediyorum. Tiksiniyorum senden.
Seni görmek bile midemi bulandırıyor artık!Hangi cesaret ile bunları söylemiştim bilmiyorum ama Sehun bundan memnun olmamış ve üzerime yürüyüp yerde olan sağ elimin üzerine basmıştı.
AHH! Y-Yapma... A-Acıyor.
Benimle düzgün konuşmayı öğreneceksin Byun Sürtük Baekhyun!
Son kez hırsla elime basıp geri çekilmişti.
Bende sağ elimi yerden kaldırıp ezilen parmaklarıma baktım.Canım yanıyordu.
Şiddetlenen göz yaşlarımı sildim ve kendimi sakinleştirmeye çalıştım.
Bundan sonra dediğim şeyleri yapmazsan inan bana bu yaptıklarım, yapacaklarımın yanında bir hiç olur!
Cevap vermedim ve elimle ilgilenmeye devam ettim.
Cevap vermediğine göre kabul ettiğini varsayıyorum.
Tekrar gözlerimi sildim ve birşey demeden ayaklanıp odama doğru adımladım. Canım çok yanıyordu. Kendime yediremiyordum. Sevdiğim, aşık olduğum(!) ya da öyle düşündüğüm kişinin bir anda böyle bir canavara dönüşmesi beni daha da yaralıyordu.
Yatağıma geçip uzandım ve elime baktım.
Sanırım...
Bir süre yazı yazamayacaktım.
/***************\
#Chanyeol#
Gördüğün çocuğun Baekhyun olduğuna emin misin, Hyung?
Bana gösterdiğin resimlerdeki çocuktu, bir daha göstersene şu resimleri bana.
Telefonumu cebimden çıkarıp galeriye girdim ve Baekhyun ile çekindiğimiz birkaç resim açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strange Love - CHANBAEK -
Proză scurtăSehun grup sekse bayılırdı ve arkadaşını sevgilisiyle yatmaya ikna etmişti ama hesaba katmadığı bir şey vardı... O da sevgilisinin bunu istemediği. Oh Sehun'un sevgilisi Byun Baekhyun ve Baekhyun'un çaresiz olduğu anda kurtarıcısı olan, Oh Sehun'un...