### Luhan ###
"Keşke izin verseydin de, bende şu seni rahatsız eden veledi bir güzel benzetseydim Luhan"
"Buna gerek yok Kris. Ayrıca onu dövmediğin için teşekkür ederim, onunla uğraşmak istemiyordum."
"Önemi yok ama bir daha seni taciz etmeye kalkarsa beni ara ve hemen geleyim."
"Pekala Fannie"
Kris, Chanyeol ve Baekhyun ile okulun kafeteryasında oturmuş kahvemizi içiyorduk. Bu ikili sabahtan beri yan yana ve ayrılmıyordu. Neyse diyerek ayaklanan Kris'e çevirdim gözlerimi.
Oda Chanyeol gibi okula yeni geldiğimde benimle ilgilenmiş ve sıkıntım olduğunda bir ağabey gibi bana yardımcı olmuştu.
"Gidiyor musun?"
"Evet LuLu, dersim var."
"Yah! Sen de mi? Hepsi senin suçun Chanyeol. Millet senin yüzünden bana LuLu diyip duruyor."
"Ama yakışıyor kkkkk"
"Hadi ama Lu~ Sakinleş hem bu takma isim çok şirin. Herneyse ben gidiyorum, sonra görüşürüz çocuklar."
"Görüşürüz"
"Görüşürüz"
Kris giderek gözden kaybolduğunda sinsi sırıtışımla Chanyeol ve Baekhyun'a döndüm.
"Anlatın bakalım, dün ve bugün ne yaptınız."
İkili Şaşkınca birbirine bakıp yutkunduğunda ikisini de heyecandıran birşeyler olduğuna emin olmuştum.
"Anlatmazsanız yolarım sizi!"
Her ne kadar şirin, nazik bir erkek olsam da içimde, en kuytu köşelerde sırasını bekleyen çirkef bir Luhan vardı.
Yani... Neden olmasındı ki?
"Ben sana s-sonra şey ederim."
Chanyeol geçiştirir gibi söylediğinde sessizliğimi korudum çünkü anlamıştım.
Baekhyun utanır diye böyle yapıyordu."Sıkıldım ben, ne yapalım?"
İkisine merakla baktığımda Baekhyun konuştu.
"Benim birazdan derse gitmem gerekiyor, üzgünüm."
Gülümseyip başımı salladım.
"Önemi yok so--"
"Vay, Vay, Vay, Sevgili Byun Baekhyun ve onun kurtarıcısı Park Chanyeol. Merhaba çocuklar."
Yine gelmişti, Tanrım sabır ver.
"Sehun, yüzsüz olma ihtimalin kaç acaba?"
"Hadi ama geyiğim, ne istediğimi biliyorsun."
Baekhyun'a bakarak konuşmuştu. Baekhyun'un bu konu hakkında ne kadar tedirgin olduğunu biliyordu çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strange Love - CHANBAEK -
Historia CortaSehun grup sekse bayılırdı ve arkadaşını sevgilisiyle yatmaya ikna etmişti ama hesaba katmadığı bir şey vardı... O da sevgilisinin bunu istemediği. Oh Sehun'un sevgilisi Byun Baekhyun ve Baekhyun'un çaresiz olduğu anda kurtarıcısı olan, Oh Sehun'un...