Hep beraber salonda oturmuş sessiz bir biçimde TV izliyorduk. Niye bilmiyorum ama şuan ki ortam beni acayip germişti.
Sehun ve Chanyeol denen şu çocuk sürekli birbirlerine kaş göz yapıyorlardı. Sonunda Sehun fark ettiğimi anladığında bana dönüp konuşmaya başladı, aynı zamanda Chanyeol'da ayağa kalkmıştı.Baekkie~
Oturduğum yerden ona baktım.
E-Efendim Hunnie?
Chanyeol hala ayaktaydı ve bizi izliyordu.
Bugün senin doğum günün bebeğim ve ben şimdi hediyeni vermek istiyorum.
O-Oh öyle mi, hediyem ne peki?
Heyecanlanmıştım. Kendimi hala küçük bir çocuk gibi hissediyordum.
Sehun heyecanıma gülümseyip biraz önce Chanyeol'un oturduğu yere bir kaç yastık koşmuş ve omzumdan iterek uzanmamı sağlamıştı.S-Sehun?
Ona seslenmemi duymayıp bacaklarımın arasına yerleşti ve bacaklarımın iç kısımlarını okşamaya başlamıştı, Sonra Chanyeol'a dönüp gülümsedi.
Ne oluyor Sehun, Ne yapıyorsun?
Sakin ol güzelim, gevşe biraz huh?
Chanyeol ise bana bakıp dudaklarını yalıyordu, şuan ikisinden de acayip korkmaya başlamıştım. Sehun a dönüp bunu kesmesini söyleyecekken Chanyeol bir anda tişörtünü çıkarıp kenara fırlatmış, Sehun ise pantolonumun üzerinden penisimi okşamaya başlamıştı.
S-Sehun bırak l-lütfen...
Artık ağlamaya başlamış ve yalvarıyordum. Sehun'un Chanyeol denen veleti niye buraya getirdiğini şimdi anlamıştım. Gözlerimi açıp Chanyeol a baktım. Gülmeyi kesmiş ve ağlamama odaklanmıştı.
Ama... Sehun hala beni okşuyor ve alacağım zevkten bahsediyordu.
Ona bakıp kafamı iki yana salladım, hala ağlıyordum.İ-İstemiyorum, y-yapma
Artık onu itmeye ve istemediğimi daha çok dile getirmeye çalışıyordum.
Baekhyun! Rahat dur yoksa kötü olacak.
Sana istemediğimi söyledim hıck neden hala diretiyorsun istemiyorum,
Alacağın zevki düşün, en önemlisi böyle yakışıklı iki erkekle sevişeceğin için sevinmelisin.
H-Hayır istemiyorum dedim istemiyorum!
Sehun kafasını önüne eğip derince iç çekti. Sanırım böyle zorlamasının bir faydası olmayacağını anlamıştı,
Umarım...
Sanırım artık nazik davranmayı bırakmalıyım.
Korku ile Sehun'a baktım, yapamazdı.
Yapmamalıydı.
Sehun, bana çocuğun rızası var demiştin.
Chanyeol a bakıp kafamı iki yana salladım, onlar birbirlerine ölümcül bakışlar atarken kalkmaya çalıştım ama Sehun hemen bana dönüp sinirle baktı.
Tekrar uzan oraya Byun!
H-Hayır, ben... ben istemiyorum
Üzerime çıkıp bana bağırmaya başladı.
SENİ SİKTİĞİMİN SÜRTÜĞÜ BANA GELİNCE Mİ BÖYLE YAPIYORSUN HUH?
Sarsılarak ağlarken dediklerini idrak etmeye çalışıyordum.
OKULDA ÇIKMADIĞIN VELET KALMAMIŞKEN BANA BÖYLE NAZ YAPIYOR OLMAN SENI BECERMEYECEĞİM ANLAMINA GELMİYOR!
Sehun'un dedikleriyle çenem titremeye başlamış ve duyduklarıma inanamamıştım. O benim sevdiğim Sehun muydu?
Sehun, sakin ol çocuğu korkutuyorsun!
Sen karışma Park Chanyeol o benim sevgilim ve benim sürtüğüm
Duyduğum şeylerle daha çok ağlayıp dudaklarımı ısırmaya başlamıştım.
Kulaklarım yanlış duymuştu değil mi? Sehun bana sevgilim demişti evet ama sürtüğüm dememişti öyle değil mi? Tanrım lütfen yanlış duyduğumu söyle.
Kafamı kaldırıp Sehun'a baktığımda hiçbir yumuşama belirtisi yoktu.
Sanki bu Sehun benim Sehunum değildi.
Chanyeol'a baktığımda gözlerini kapatmış derince bir iç çekiyordu.
Şuan kendimi çok kötü hissediyordum. Canım yanıyor ve tanrıdan yardım diliyordum.
Lütfen Tanrım bu gece hemen bitsin.
Gözlerimi kapatıp dua ediyordum, kafamı dizlerime dayamıştım.
Dua etmeye devam ederken Chanyeol'un sesini duydum.Sehun, ben gidiyorum.
Lütfen biraz daha sabret dostum eninde sonunda ikna olacak huh?
İkna olmazsa ne olacak? Birlikte çocuğa tecavüz mü edeceğiz?
İkna olacak diyorum Park Chanyeol!
Ben bu işte yokum!
Bir anda tüm sesler kesilmişti.
Ve hala ağlıyordum.
Tanrım Lütfen Yardım Et....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strange Love - CHANBAEK -
Short StorySehun grup sekse bayılırdı ve arkadaşını sevgilisiyle yatmaya ikna etmişti ama hesaba katmadığı bir şey vardı... O da sevgilisinin bunu istemediği. Oh Sehun'un sevgilisi Byun Baekhyun ve Baekhyun'un çaresiz olduğu anda kurtarıcısı olan, Oh Sehun'un...