Merhaba çocuklar...
<Chanyeol>
Senin burada ne işin var?
Baekhyun'un kolunu tutup arkama geçmesini sağladım ve Sehun'a dik dik baktım.
Sana ne işin var dedim!
Senin için gelmedim merak etme. Sevgilimi ait olduğu yere götürmeye geldim.
Sinirle soluyup yumruğumu sıkmıştım ama elimin üzerinde hissettiğim Baekhyun'un elleri ile gözlerimi ellerimize çevirdim ve derince iç çektim.
Git buradan Sehun, Baekhyun burada mutlu.
Sana neden inanacakmışım? Ben sadece sevgilime inanırım!
Bu sefer Baekhyun'un sinirlendiğini hissettim, Baekhyun'un önünden çekilip Sehun ile yüz yüze gelmesini sağladım.
Söyle ona Baekhyun.
N-Neyi?
İçinden ne geçiyorsa!
Tereddütle bana baktı, kafamı onaylarcasına salladığımda yapmak zorunda olduğunu anlamıştı.
Baekhyun gözlerini Sehun'a dikip konuşmaya başladı.O eve gelmek istemiyorum.
Derince nefes alıp kafasını eğdi ama sonrasında kafasını kaldırıp sırtını dikleştirip gözlerinin içine bakıp söylendi.
Senin olduğun yere gelmek istemiyorum!
Bu konu fazla uzadı Baekhyun, biliyorsun amacım sadece güzel vakit geçirmemizi sağlamaktı bebeğim.
Sehun'un Baekhyun ile "samimi" konuşması beni sinir ediyordu, hangi hakla hala burada durup onun sevgilisi gibi konuşabiliyordu ki?
Baekhyun için belki Sehun hala sevgilisi ama Sehun'un tek amacı Baekhyun ile yatıp bir kenara atmak, diğerlerine yaptığı gibi...Senin sevgilin benim ve biz birbirimiz olmazsak bir hiç'iz! Bunu bana sen söylemiştin.
O zamanlar bana zarar vereceğini düşünmemiştim.
Sana zarar vermedim ve asla vermeyeceğimi biliyorsun bebeğim
Sehun bir adımda yaklaşıp elini Baekhyun'un yanağına koyup okşadı, Sakin ol Chanyeol... Sakin...
Baekhyun derince iç çekip düşürdüğü omuzları ile Sehun'a baktı. Yapma Baekhyun lütfen! Yumuşak bakışlar atma bu piçe.
Hadi güzelim, Gel ve evimize gidelim huh?
İ-İstemiyorum
Gözlerini kaçırmıştı...
İstersen bahçeye çıkıp konuşalım, huh? Söz veriyorum senin istemediğin birşey yapmayacağım.
Sehun bunları söylerken gözüme bakıyordu. Yalan söylüyordu, çünkü o iflah olmaz bir playboy idi.
H-Hayır,
Sadece konuşacağız. Söz veriyorum...
Baekhyun, Sehun'a inanmış ve onunla bahçeye çıkmıştı. Ona güvenmemeliydi. Neden böyle yapıyordu ki?
Yaklaşık 30 dakika bahçede konuşmuşlardı. Emindim, Baekhyun onu affetmişti çünkü o piçi seviyordu.
Sehun ve Baekhyun el ele evimin salonunda bana mutluluk pozları veriyordu resmen, daha bu sabah Sehun'un yüzünü görmek istemeyen bu çocuk şimdi elini tutmuş ona gülümsüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strange Love - CHANBAEK -
Cerita PendekSehun grup sekse bayılırdı ve arkadaşını sevgilisiyle yatmaya ikna etmişti ama hesaba katmadığı bir şey vardı... O da sevgilisinin bunu istemediği. Oh Sehun'un sevgilisi Byun Baekhyun ve Baekhyun'un çaresiz olduğu anda kurtarıcısı olan, Oh Sehun'un...