Yorum/Vote Kabul edilir...
Son 1...
2 hafta sonra
"Bende gelsem olmaz mı?"
"Bu doğru olmaz Luhan, hasta için de doktor için de bu iyi olmaz. Hem kariyerimi tehlikeye mi atmak istiyorsun?"
"Ama Hyung lütfen"
"Luhan, ısrar etmeye devam edersen eğer seni binadan çıkartmak zorunda kalacağım"
Luhan dudak büzüp kapının yanındaki sandalyeye oturdu. Yixing son kez Luhan'a bakıp oturum gerçekleştireceği odaya girdi.
Yixing odada onu bekleyen Sehun'un karşısına oturdu. Dikkatle onu süzüp not alacağı kağıtları çıkardı.
Biraz gergindi Sehun, Luhan'ın zorlamaları ile gelmişti buraya kadar.
Ona kalsa buraya gelmezdi ama eğer Luhan'ı istiyorsa bunlara katlanmalı ve ne diyorsa onu yapmalıydı.Sehun bu sefer karşısındaki genci süzdü. Anladığı kadarı ile Luhan ve bu genç önceden tanışıyorlardı. Karşısındaki genç hafifçe gülümseyerek gamzelerini ortaya çıkardı, Sehun bunu şirin bulmuştu ve biraz olsun gerginliği azalıyordu.
"Öncelikle hoş geldiniz"
Sehun hafifçe gülümsedi ve başıyla onayladı. Yixing onun konuşmaktan kaçındığını fark etti ve onu konuşturmak için harekete geçti.
"Kendinizi bana tanıtır mısınız? Adınız, soyadınız, yaşınız vs. bana kendinizi anlatabilirsiniz. başlayalım lütfen."
Sehun yutkunup karşısındaki gamzeli gence baktı. Derince bir nefes aldı önce, sonrasında onunda söylediği gibi kendisini tanıştırmaya başladı.
"Ben Oh Sehun. 23 yaşındayım, Jungnang'lıyım. Buraya okumak için geldim. Hedefim bu idi ama ben hiç istemediğim şeylere bulaştım, istemediğim ve pişman olduğum şeyler yaptım."
Yixing dikkatle Sehun'u dinlerken onun bu kadar rahatlamasına ve hemen giriş yapmasına şaşırmıştı ama bir yandan da mutlu olmuştu çünkü zorlaması gerekmeyecekti. Başını sallayarak onu dinlemeye devam etti.
<Okul Çıkışı>
Gecenin bir vakti Chanyeol'un evine gelmişlerdi, Çünkü okuldan sonra Chanyeol'un ısrarı üzerine Baekhyun'un uzakta yaşayan ailesini ziyaret etmişlerdi. Başlarda annesine durumu açıklayamayacağını düşünen Baekhyun sonunda annesine ve ailesine Chanyeol'u sevgilisi olarak tanıtmıştı. Ailesi şaşkındı, onlara Sehun'dan ayrıldığını bile söylememişti çünkü. Asıl olay abisiydi. Abisi Sehun'u sevmişti, Baekhyun onunla olduğunda içinin rahat olduğunu söylemişti ama öğrendiği kadarıyla Sehun Baekhyun'a eziyet etmişti. Onu sevmemiş ve kullanmak istemişti. Bunları öğrendiğinde Chanyeol'a da şüphe ile yaklaşmıştı Baekhyun'un abisi ama gün boyu Chanyeol'un ona hissettirdiği samimiyet ve güven duygusuyla içi biraz da olsun rahatlamıştı. ikiliyi yolcu ederken Chanyeol'a bakıp "Gözüm üstünüzde, ona göre" demişti. Yol dönüşü ise Chanyeol içinin rahat olmadığını ve Baekhyun'un bugün onun evinde kalmasını istediğini söylemişti.
"C-Chanyeol, herkes uyurken beni evine getirmen ne derece doğru tanrı aşkına? Arkadaşların beni burada görse ne diyeceksin?"
"Onlara bir açıklama yapmam gerekmiyor, alt tarafı bu gece burada kalmanı istedim ne var bunda?"
Chanyeol, Baekhyun'a hüzünle bakarken kendisini sorguluyordu. Onu buraya geç saatte getirmiş olmak sorun değildi, hatta arkadaşlarının dırdırına bile razıydı. Ona göre bir sorun yoktu ama Baekhyun endişelenip duruyordu. Chanyeol sessizce kapıyı kapatırken sadece oldukları zamana bırakmaya karar verdi kendini. Böylece endişelenmeyi sonraya bırakacaktı. Baekhyun'a dönüp elini tuttu ve onu sessiz evde oldukça yavaş bir şekilde kendi odasına götürdü. Odasına girdiğinde Baekhyun'u tamamen içeri çekip kapıyı kapattı ve ışığı yaktı. Işıkları açtığında yerde yatan Jongdae ve ona tanıdık gelen bir çocukla karşılaştı. Baekhyun'un da bakışları yavaşça aşağı doğru inip daha önce görmediği iki genç ile buluşunca şaşkınlık ve endişe ile çığlık atmak üzereydi ki, Chanyeol hemen ağzını kapatıp arkasından sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Strange Love - CHANBAEK -
Short StorySehun grup sekse bayılırdı ve arkadaşını sevgilisiyle yatmaya ikna etmişti ama hesaba katmadığı bir şey vardı... O da sevgilisinin bunu istemediği. Oh Sehun'un sevgilisi Byun Baekhyun ve Baekhyun'un çaresiz olduğu anda kurtarıcısı olan, Oh Sehun'un...