Capitolul II

100 4 0
                                    

Oahh......ohhh...cat este ceasul...5:40....o pot...stai, ce 5:40...o nu,nu,nu, repede imbracate, prinde parul, asa e bine, sunt gata nu?Da, cred ca sunt gata, cat este ceasul, 5:58, tata apare in 3, 2, 1,....

-Ala, la masa...

-Vin tata!

A, stai am uitat sa ma prezint: sunt Alasis, dar prieteni imi zic Ala, am 17 ani si sunt fica Lui Isus.Sunt cel mai mare razboinic, l-am batut si pe Lucifer, dap, pe acel Lucifer, marele rege al infernului si cel mai puternic bla, bla, bla.....

-'Neata tata.

-Dulceata, buna dimineata.si ma saruta bland pe frunte.

-Ce avem pentru azi?

-Pai, pentru inceput trebuie sa pleci in infern sa aduci un suflet de om, se pare ca trebuia sa ajunga la noi , nu la Lucifer, deci dupa ce termini antrenamentele,la opt treizeci pleci la castelul lui dupa suflet.

-Ok. Cu cine ma lupt azi la antrenamente?

-Cu mine.ma inec cu mancarea.

-Cu tine, pe tine nu o sa te bat nici daca am o armata.

-Trebuie sa iti intreci limitele si sa ma poti bate, cum vrei sa conduci lumea daca nu esti puternica, oameni nu o sa mai creada in tine.

-Bine.spun cu un nod in gat.

Dupa ce termin de mancat ma indrept spre sala de antrenamente alaturi de tata. Tata mereu tine una si buna ca trebuie sa am forta in corp, agilitate si intelepciune, inainte de puterile care , poate, imi vor fi transmine de la tata. Spun poate fiindca mai am un frate mai mare, el avand 19 ani, trebuie sa  ducem o anumita misiune la bun sfarsit, care nu este prea usoara, iar cel care o duce la sfarsit o sa primeasca aceste puteri marete.
Il vad pe tata in pozitie de atac si ii urmez exemplul.Incepem lupta, face o intorsatura dubla si ajunge peste mine eu izbindu-ma de podea. Injur in barba de cateva ori.

-Asa repede te dai batuta, hah, eu care te credeam mai tare, cred ca pana la urma nu o sa ajungi tu pe tron , ci fratele tau, esti ca o fetita fara aparare....hahhah...

Stiu unde vrea sa ajunga, ma provoaca simt putere cum imi pulseaza in vene.....stai un moment nu pulseaza doar la cei care se transforma compet ...ce data e azi....11, 12....am....13 octombrie, nu cred ca am uitat.....azi o sa ma transform complet. Scuze tata....

Inchid ochi si incep sa simt toate ce exista cum misca si simteam ca toate ma asculta.In acel moment simt cum plutesc si ca nu mai ating podeaua, imi ridic mana , iar tata este trantit destul de rau in perete.Cand il vad revin pe pamanti si ma uit in oglinda....eu sunt cea de acolo....parul meu roscat este acum in sus si alb! Iar ochii sunt arginti, si nu doar irisul ci tot ochiul. Purtam o rochie mai lunga decat picioarele mele, o rochie alba crepata pe picioare cu un cordon de culoare argintie care imi sustinea talia, iar buzele arginti. Aveam mi de inscripti pe pielea corpului tot de culoare argintie, pe cap avean o coroana din firicele de energie albe, iar in varful degetelor aveam niste unghii lungi si negre.

-Bravo Ala esti transformata compet si esti si urmasul amandouara clanuri: si Ialac si Raisal, frumos .....esti mai puternica decat mine.

-Stai ce?! A carui clanuri...

-Esti urmasa a doua clanuri supreme: Ialac si Raisal. Ai mai multe puteri decat mine sau Lucifer. Oameni ca tine se reincarneaza sau se nasc odata la 2000 de ani. Destul cu vorbaria este 7:40 trebuie sa mergi dupa suflet, hai, ce mai stai...

-O...k...

Deci se pare ca sunt mai puternica decat Tata, ce tare, sa revenim. Am intrat pe taramul Iadului, ah, ma simt ca acasa, aici simt ca puterile mi se dubleaza...

-Veniti, veniti , inscrieti-va la concursul neinfricatilor...

Stai un moment....

-In ce consta acest concurs?

-Pai, domnita, aici trebuie sa supravetuiti o luna intr-o padure organizata, cel care v-a supravetui ultimul va fi si urmas a lui Lusifer. Deoarece El nu are urmas vrea sa lase cel mai puternic si crud, aidoma cel care castiga, urca pe tronul Intunericului suprem.

Stai, pot sa castig , iar daca castig voi uni regate supreme sub stapanirea mea.

-Ma inscriu...

-Bine, semnati aici si aici, si lasati sange , chiar...aici.

-Multumesc, cand v-a avea loc competitia?

-Cand va fi luna sangerie, atunci se vor fi striga toti concurentii.

-Ok , multumesc.

Am luat sufletul si l-am dus acasa, mai exact in inima Raiului...

AlasisUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum