Urcam pana la etajul doi si intram intr-o camera, eu inchizand usa dupa ce am intrat. Incepe sa ma asalte cu saruturi dulci coborand pana pe clavicula, simt cum isi plimba coltii pe pielea mea pana ce si-i infinge, marcandu-ma, simt o durere placuta, iar apoi isi scoate ramanand semnul lui pe umarul meu, un U intors care intersecteaza un triunghi. Dupa incep sa caut si eu un loc in care sa il matchez, imi infig colti in clavicula lui si apoi dupa ce ii scot ii ramane in acel loc un trandafir si o coroana.
***
Ma tezesc dimineata cu niste saruturi dulci pe fata, cand deschid ochii vad un Dominic cu parul ciufulit stand langa mine si jucandu-se cu o suvita de a mea.
-Neata!
-Neata!spun eu intinzandu-ma in pat
-Mai mergem si acasa sau vrei sa stai aici toata ziua?
-Cu toate ca a doua idee imi surade mai mult, trebuie sa plec in Rai, nu stiu crme vrea Tata sa imi spuna.
-Vrei sa vin cu tine?
-Daca nu ai nimic de facut, nu ma supar!
-Atunci hai sa ne imbracam!
El se intoare dupa rochia mea iar eu fac o miscare din mana, iar pe mine apar o pereche de bluji negri si o bluza simpla, alba si in picioare tenisi mei albi.
-Wow!spune uimit Dominic cand se intoarce
-Doar nu credeai ca am sa imi i-au din nou rochia acea.
-O doamne, uite acu' ma rog si la Dumnezeu!
-Auzi da' ce ai cu bunicu', ca pana la urma a iesit in pensie.spun eu cu botic
-Vai de capul meu!
Dupa ce se imbraca si el mergem spre masina si pornim spre Castelul Luminii. Parcheza in fata portii si intrm inauntru.
-Tata am venit!
-Vin-o in birou!
-Ce trebuie sa imi spui, hei Dylan, buna Mihaela!
-Hei.spun ei la unison
-Dar inainte vreau sa stiu cine este el?spune aratand spre Dominic
-El este sufletul meu pereche, Dominic, iar Dominic el este tata.
-Incantat majestate!
-Bine ai venit in familie copile. Acum sa mergem in camera Celest.
Nu am spus nimic nici unul ,doar l-am urmat pe tata, cand am intrat in camera am vazut portalele Pamantului, iar pe un perete erau doua sceptre care aveau numele bunicului si tatalui meu, iar in mijlocul camerei era o mica cutiuta asezata pe o perna rosie, pe o mas micuta.
-Aici sunt alesi cei ce merg spre pamant, Sufletul Celest alege pe cei din familia regala sa mearga pe Pamant, odata la ceva anii ca sa readuca pacea. Iar aici incepe greul, Alasis, tu nu poti merge pa Pamant!
-Ce? Astep asta de 17 ani, iar tu imi spuni acum ca nu pot merge!
-Tu...tu...tu Alasis, tu nu esti fica mea!
-Ce...e..e...
-Acum fix 17 ani te-am gasit intr-un cos pe raul din apropierea castelului, nu am putut sa te las, nu te puteam omora, asa ca te-am facut fica mea, dar asta nu este tot, nu esti inger, esti hibrit, jumatate inger, jumatate demon.
-Asta explica setea de sange!
-Macar pot asista daca nu pot merge si eu?spun cu un glas stins
-Alasis imi pare rau, tu o sa ramai mereu sora mea mai mica, cea nebuna si care ma ajuta mereu!spune Dylan
-Mereu vei ramane fratele meu!
-Suflet Celest, a venit timpul, familia regala asteapta trimiterea pe Pamant!
Cutia se deschide usor, iar din ea iasa un duh extrem de frumos, nici macar nu il pot descrie.
-Deja au trecut 20 de ani!
-Da draga mea, fiul meu este pregatit!
-Arata-mi-l!
-El este Dylan, fiul meu!
-Dar ea cine este?
-Ea este fica mea adoptata, Alasis fa un pas inainte!
-Vai de mine!spune duhul speriat-esti hibrit! Ai sange de Suprema!
-Dar cum se poate Carolina, nu este pura, este hibrit.
-Are aura rosie, nu doar Dylan trebuie sa mearga pe Pamant si ea trebuie sa mearga, trebuie sa isi indeplineasca sorocul.
-Dar cu perechile noastre?intreaba Dylan
-Da, chiar?il sustin eu
-Si ele vor merge cu voi pe Pamant! Nu o sa va amintiti numic din viata aceasta, o sa fie ca si cum nu ati mai existata pana acum, pe parcursul vietii pe Pamant o sa va descoperiti puterile, o sa luptati contra raului sau unul contra altuia, o sa aveti alte nume, si voi o sa va nasteti dintre niste fecioare, dar cel mai important o sa fiti pusi la multe incercari!
-Am inteles!spun eu si Dylan la unison
-Acum luati-va de mana perechile si alegeti un portal
Il i-au de mana pe Dominic si ma indrept spre un portal de culoare rosie, iar Dylan vad ca si-a ales unul de culoare aurie, cu o ultima privire ii transmit lui Dylan bafta, iar apoi pasim toti patru spre portale, vad doar o lumina orbitoare, iar dupa negru.
CITEȘTI
Alasis
FantasyPrimul volum din seria "Supremitate" Atunci cand un demon si un inger se indragostesc apare si un copil. Alasis, o fata roscata de numai 17 ani , nebuna si jucausa, cu o minte de copil, ajunge sa devina fiica adoptat a Regelui Raiului, avand si u...