-Trebuie sa mergem la globul vesnic! *spune tata,putin suspicios*
-O...k...
Am iesit din sala de ingrijiri si am pornit spre el.Ajunsi acolo, Tata deschide usa si intra inauntru urmat de mine. Globul era asecat pe o masa in mijlocul camerei stand pe o perna de un crem rosiatic.
-Majestatae, va asteptam!
-Dar...de unde?
-Vad tot, stiu tot!
-Ce se intampla cu mine, i-am omorat pe Tata si Dylan si cand luptam mi-au iesit aripi de demon, dar albe si aveam ochi arginti,iar cand Ei erau morti o lacrima mia cazut pe Dylan si apoi l-am sarutat pe tata pe frunte si au inviata, CE SE INTAMPLA CU MINE?!?!*spun fara sa respir*
-Calmeaza-ta draga mea, daca te infuri asa poti da faru liber puterilor tale si atunci vor distruge tot ce exista. Arata-mi mana te rog.
Incep sa se auda difetite voci soptind, dupa ce ele se opresc spune:
-Majestate...
-Ce..ce se intampla cu mine?
-La aceasta intrebare nu pot sa va raspund,doar Tatal dumneavoastra poate, Doamne trebuie sa-i spuneti caci nu mai rezista mult asa!
-Ce sa imi spui, TATA?!
-Sa mergem acasa , iti voi spune dupa ce unul dintre voi o sa ia tronul!
-Ihhhh!BINE!
Am pornit spre casa si m-am uitat pe calemdar.Luna alba...galbena...iar azi,luna rosie...STAI CE?!?! O nu!
Am luat un ghiozdan si am pus in el trei pumnale,un pistol de mana cu rezerve, o pereche de pantaloni din piele, cateva bandaje,o sticla de 1l de apa si ceva mancare.M-am imbracat intr-o pereche de pantaloni negri din piele,un tricou negru peste care am legat o curea cu cutitase,si o geaca,neagra tot din piele.Am luat in picioare niste cizme lungi tot din piele neagra.
Am iesit pe usa camerei, iar pe hol m-am intalnit cu tata.
-Unde mergi?
-M-am inscris la concursul nenfricatilor,trebuie sa plec,pa!
-Stai!
-Ce?
-Ia asta.A fost colierul mamei tale.
-Ce piatra frumoana are, din ce este?
-Vei descoperi, acum, du-te!
Ma uit la luna care incepe sa rasara. Fugeam cu o viteza neomeneasca. Cand am trecut prin portalul ce despartea taramuri am resimtit acel val de energie.
-ALASIA,DOMNISOARA ALASIS.*imi aud numele dinspre deal*
-Aici!
Ma indrept spre coloana in care suntem asezati, langa mine era...nu se poate........nu pot sa cred..e...este Alisha.Alisha este cea mai buna prietena a mea din copilarie. Este o fata mica de statura cu un par brunet ca taciunea si scurt pana la umeri, cu ochi de un albastru electrizant si un corp de zeita cu care a manipulat si a frant inima multor baieti.
-Alisha!
-Alasis!?Ce cauti aici?
-M-am inscris ca sa i-au tronul infernului si daca voi reusi si pe cel al raiului.Tu???
-M-am inscris pentru distractie, dar se pare ca una dintre noi o sa moara si cealalta o sa sufere.
-Daa...pai, vorba noastra
Ala&Alisha:Nu exista prietenie in lupta!*incepem sa chicotim amandoua*
-Stai un moment, daca cumva tu mori eu te pot readuce la viata, am puteri vindecatoare, dar daca trec ma mult de 3 saptamani de la deces puterile mele nu mai au efect.
-Si tu ai puteri vindecatoare???
-Da...ce...stai...si tu ai?
-Da...
-Nu cred.
-Pai sunt fica de zeclis, deci am mai multe puteri, iar mama este un demon, deci...
-Zecli si mai cum?!
-Zeclizi sunt copii care sunt nascuti intre elementari si demoni.
-Aaaaaaa...
-Bbbbbb...
Si incepem amandoua sa radem.
-Deci, fara deci, voi toti cei ce va-ti inscris la concursul neinfricatilor stiti pentru ce luptati. Ve-ti supravetui, daca puteti, intr-o padure si cel ce va ramane singurul in viata va lua tronul Iadului...
Bun....o sa va alegeti cate un numar si ajunsi acolo o sa gasiti cate o punga cu mancare si apa destula pentru a supravietiu cu numarul vostru pe ea. Derek Tarilvic, numarul 1, Amalia Coresga, numarul 2....Ai asa a tot continuat prezentatorul sa strige pana cand aud...
-Alisha Monis, numarul 19, si ultima dar nu cea din urma, Alasis, fica a Raiului si descendenta la tron, numarul 20. Cum vedeti sunteti doar 20 dar pana la urma o sa ajunga doar unul castigator. Va asteapta pe fiecare cate un dragon ca sa va duca la intrarea in padure.
Am onservat ca multora li sa sters zambetul de pe buze cand mi-au auzit numele, vad ca sunt de temut prin partile astea.
**********************
Dupa ce am ajuns in padure mi-am luat ghiozdanul si am plecat sa explorez zona. Am tot mers pana am dat de un zid din piatra inalt de vreo 20 de metri. M-am intors pe calcaie si cand am ridicat capul am vazut un demon cu o sageata in arc, inainte ca sageata sa imi intre in piept am prons-o cu mana stanga si i-am dat foc doar cu o privire, ea transformandu-se in cenusa si luata de vant. Cand vru sa mai arunce o sageata scot un pumnal din cizma si il arunc fix in cap. Ma apropii de el si vad ca era chiar Alisha, prietena mea...ea....ea a vrut sa ma omoare.Nu imi vine sa cred, chiar nu imi vine se cred, dupa ce am spus ca o sa o reinvi dupa ce moare si ca eu nu o sa fiu in stare sa o omor si ca mai bine m-as omora eu in locul ei ea incearca sa ma omoare pe la spate.
-Tu ai vrut sa ma ma omori, primesti ce dai!
Si dupa cespun asta corpul ei dispare intr-un fum mov, iar pe cer apare fata ei alaturi de numele ei(stiu ca o sa spuneti ca este luat dintr-un film, dar imi asum riscul).
CITEȘTI
Alasis
FantasyPrimul volum din seria "Supremitate" Atunci cand un demon si un inger se indragostesc apare si un copil. Alasis, o fata roscata de numai 17 ani , nebuna si jucausa, cu o minte de copil, ajunge sa devina fiica adoptat a Regelui Raiului, avand si u...