Capitolul XI

24 2 2
                                    

    Eu sunt....eu....eu...

-Gardianul Suprem sa intors!striga Alpha Sebastian fiind urmat de multe aclamati

-Alasis, esti bine?ma intreaba Miha

-Da, este doar greu sa digerez ceea ce sa intamplat!

-Trebuie sa facem ritualul de alianta!

-Sigur!spune Dominic si se apropie de el

-Ritualul o sa il facem cu Gardianul Suprem!spune Sebastian uitandu-se spre mine

-Bine!

   Mergem toti spre subsol intr-o camera cu multe inscriptii pe perete. In mijlocul ei este un pocal de argint asezat pe jos.

-Asezati-va jos, nu trebuie facut mult, doar lasam niste sange in pocal si apoi ii dam foc!

-Ok.

   Ma asez fata in fata cu Sebastian si vad cum ia un cutit, tot din argint din pocal. Isi pozitioneaza cutitul in palma si lasa cateva picaturi de sange sa ii paraseasca mana, ciudat este ca sangele lui avea o culoare usor albastruie. Imi imaneaza cutitul si fac si eu la fel. Scancesc putin cand las o taietura in palma, sangele meu curgand in pocal, culoarea sangelui lui se contopeste cu culoarea sangelui meu de culoare argintie. Intinde un fier incins spre pocal si lasa ca sangele sa ia foc!

-Eu Alpha Suprem Sebastian iti voi fi alaturi in razboiul de cruce pana cand Zeita ma va lua!

-In ce directie o luam Ala?

-Regele Vampir?

-Imi convine!

-Folositi portalele de la periferia cu vampiri, o sa va duca pana in castel!

-Multumesc Alpha Sebastian, multumesc pentru tot!

-Eu iti multumesc pentru ca mi-ai salvat Haita, la revedere Majestate!

-Ramai cu bine!

   Ne deschidem toti aripile si o luam in zbor spre periferi. Dupa un zbor de cateva minute ajungem la periferi unde un portal de culoare rosie ne asteapta. Pasim toti si ajungem intr-o sala mare, iar in fata un tron pe care statea Regele!

-Gardieni...mmm...pungi de sange!spune si incearca sa sara la mine, dar ridic mana si este trantit in primul perete care il vad, spargandu-l

-Cum indraznesti, este Gardianul Suprem!spune Miha

   Ma transform si il vad cum incearca sa isi puna cateva oase la loc. Ma apropii de el, dar se da un pas in spate cu capul in pamant, mai fac un pas si ajung in fata lui, punandu-mi mana pe obrazul lui, vindecandu-i ranile si luxactiile.

-Imi pare rau, nu le pot controla complet!

-De ce sunteti aici majestate?

-Razboiul de cruce este aproape, am venit sa cer alianta...aaa....capul meu...

-Alasis, relaxeazate, este o alta viziune!spune Dominic care ma ajuta sa stau in picioare

-Luati loc majestate!spune Regele si ma ajuta sa ma asez pe tronul lui.

   Il vad pe Dylan care se indreapta spre regatul vampirilor impreuna cu maxim treizeci de rebeli.

-E aici, la periferi!

-Cine?

-Dylan!Aceasta este camera care este fix in mijlocul regatului?

-Da, dar de ce?

   Nu ii raspund si merg in mijlocul salii si imi ridic mainile in sus spunand o incatatie veche de protectia care am invatat-o de la mama lui Dominic.

-De-asta! Dylan este la periferi, iar eu nu imi pot controla perfect puterile, iar el este extrem de puternic acum! Am facut un scut de protectie, daca va inceraca sa treaca se va dezintegra!

-De unde sti tu de o asemenea vraja?

-Mi-a zis maica-ta! Acum sa vorbim despre alianta. Cum am spus, el se pregateste de razboi, iar noi o facem la fel! Deci...

-De ce as...

-Eh, tota lumea zice asta, ai si tu ocazia sa lupti cot la cot cu un Gardian Suprem si Fiica Reginei Lunii!

-Bine! Mi-ai salvat regatul de un rau, deci iti sunt dator!

-La voi cum se face ritualul de alianta?

-Ne marcam incheietura maini drepte cu o muscatura!

   Imi scot coltii si ii marchez incheietura, el facand la fel.

-De fiecare data cand vei avea nevoie de mine,doar atinge incheietura si spune Elieh. 

-Multumesc!

    Ma intorc spre ceilalti si il vad pe Dominic zambind.

-De ce zambesti?

-Sunt doar mandru de tine!spune si ma imbratiseaza

-O Doamne!

-In ce directie o luam acum?

-Ce ziceti de Regatul zanelor si a elfilor?spune Miha

-De ce nu? Dar, majestate, vreau sa stiu cati razboinic aveti in armata?

-10.000 de la vest, 60.000 din est, 20.000 la sud, 40.000 in nord, iar in centru 1.000.000!

-Multi! Acum, cum putem ajunge la Zane?

-In zbor! Regatul lor se afla in nori!

-Ok!

   Toti iesim si o luam in zbor spre presupusul regat.
   Dupa douazeci de minute se trezeste si Miha.

-Incep sa ametesc!

-Dominic, prinde-o din partea dreapta!

   Eu o iau din partea cealalta si mai zburam inca zece minute si ajungem la portile regatului!

-Ce cautati aici Gardienilor?spune una dintre garzi

-Dati de veste reginei voastre, Gardianul Suprem sa intors, si este si Fica Reginei Lunii!

-Cine este?

-Eu!

   Portile se deschid, iar noi incepem sa pasim spre castel, acesta nefiind asa departe!

-Intrati!

   O luam inainte pana intr-o sala mare si luminoasa, iar mai in fata se afla o masa rotunda cu cateva scaune, una din garzi ne indeamna sa ne asezam!

-Gardianul Suprem este aici, in cetatea mea, in casa mea!se aude o voce din spate.

    Cand ma intorc vad o fiinta inalta, cu parul auriu si cu niste ochi albastri care te strapungeau pana in inima! Purta o rochie lunga de un albastru pal, pe cap o coroana din tot felul de pietre albastre, iar in mana avea un toiag din argint!

-Majestate!spun eu in semn de respect

-Presupun ca domnul de acolo este Gardianul Suprem!

-Iertare majestate, dar eu sunt!spun eu

-Cum se poate ca o faptura atat de frumosa si fragila sa aiba atata putere in mainile ei delicate? Cu ce povara ati venit la mine?

-Razboiul de cruce este aproape!spune Miha

-Iar noi am venit sa cerem alianta!spun eu ferm

-Ar fi o onoare sa lupt intr-un razboi cu tine majestate, dar noi nu suntem niste luptatori desavarsiti, va putem ajuta cu vindecari si vraji, mai ales cele de protectie sau chiar si arme, dar nu in lupta!

AlasisUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum